Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایکارد در سوی دیگر زیاد با انتقال های جنجالی غریبه نبود. او به درخواست گولیت، در تابستان 1986 با آیندهوون قرارداد امضا و در ازای این قرارداد، یک ست بلندگو و سه هزار گیلدر دریافت کرد. آژاکس بالاخره با انجام بسیاری مذاکرات، با آیندهوون به توافق شفاهی دست یافت تا اجازه داد شود با رایکارد به راهشان ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیندهوون قبول کرد در ازای دریافت 1.5 میلیون یورو، رایکارد در آژاکس بماند اما با این شرط که اگر این ستاره از آژاکس جدا شود، 2.5 میلیون یورو به آیندهوون برسد. قراردادی معرکه که باعث شد پی اس وی از طریق بازیکنی که حتی یک بار هم برای‌شان به میدان نرفته، سود کند! البته این داستان ابعاد دیگری هم دارد. در فصل 1987/88، رایکارد با مربی و استاد خود کرایوف، به مشکل برمی خورد و با قهر و دلخوری از تمرینات جدا می شود. او به کرایوف می گوید که دیگر هرگز برای او بازی نخواهد کرد. داستان به قدری شدت می گیرد که آژاکس مجبور می شود با انتقال رایکارد به اسپورتینگ لیسبون به مبلغ 2.3 میلیون یورو موافقت کند.

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها گل دوران حرفه ای ادوین فن در سار (3 می، 1998) / فیلم

در چنین روزی در سال 1998، ادوین فن در سار، دروازه بان سابق آژاکس و منچستریونایتد، تنها گل دوران حرفه ای خودش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. فن در سار در 312 بازی برای آژاکس موفق به ثبت 139 کلین شیت شد.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • جهش ۴۶ درصدی صادرات آلمان به ایران در فوریه ۲۰۲۴
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • تجارت ۸۵۰ میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۲ ماه
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا
  • تنها گل دوران حرفه ای ادوین فن در سار (3 می، 1998) / فیلم