Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید حمدالله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: اولین دوره مسابقات کد نویسی و هفدهیمن دوره مسابقات آزمایشگاهی مرحله کشوری با همکاری معاونت آموزش متوسطه و اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی وزارت آموزش و پرورش توسط اداره کل آموزش پرورش استان قزوین برگزار می شود.

حمد الله زاده تصریح کرد: این مسابقات در مقطع متوسطه دوم از تاریخ چهارم تا ششم شهریور ماه با حضور دانش آموزان ۳۲ استان کشور در بخش آزمایشگاهی با حضور ۱۲۸ نفر و مجموعا با شرکت ۵۰۰ نفر  برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مسابقات در بخش آزمایشگاهی در دو بخش حضوری و غیر حضوری و مسابقات آزمایشگاهی دبیران نیز به صورت غیر حضوری برگزار می شود.  

حمدالله زاده یادآورشد: مسابقات کدنویسی هم به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود و در کنار آن نمایشگاه دستاوردهای پژوهش سراهای دانش آموزی نیز  برپا خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در کنار این رقابتها مراسم اهدای جوایز مسابقات زیست فن آور کشور و نیز اهدای جوایز اولین دوره مسابقات سلول های بنیادین و پزشکی بازساختین در قزوین انجام می شود.
 
وی اظهارداشت: همچنین قزوین میزبان نشست کارشناسان امور پژوهش سراهای دانش آموزی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور از اول تا سوم شهریور ماه است.  

حمدالله زاده تصریح کرد: مهمترین هدف از برگزاری این رویداد علمی، تقویت مهارت کار گروهی در محیط های متنوع یادگیری، ایجاد زمینه طراحی و انجام پروژه های تحقیقی، پژوهشی و فنآوری و نیز 
تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش است.

وی بیان کرد: این مسابقات همه ساله به منظورآشنایی فردی و گروهی دانش آموزان با مسائل علمی روز جهان در سطوح مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود و دانش آموزان در این رقابت سالم علمی توان خود را ارزیابی می کنند.    

حمدالله زاده افزود: در نشست کارشناسان و روسای قطب های کشوری گروه های آموزشی سراسر کشور و مدیرکل آموزش متوسطه وزارتخانه نیز حضور خواهند داشت.

وی گفت: قطب های خلاقیت، نجوم، ادبیات علوم انسانی، انرژیی های نو، هوا فضا، گیاهان دارویی در این نشست های تخصصی آخرین دستاوردهای علمی خود را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند داد.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: در نمایشگاه پژوهش سراهای دانش آموزی هم اختراعات، ابداعات و نوآوری های دانش آموزان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در تاریخ ۵ شهریور ماه در محوطه دانشگاه تربیت معلم قزوین برپا می شود و از دانش آموزان دعوت می کنیم از این نمایشگاه دیدن کنند.

کد خبر 4696895

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات دانش آموزی قزوین اداره کل آموزش و پرورش قزوین بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد

سعید غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی