Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:08:22 GMT

صداوسیمای بوشهر در جشنواره تولیدات استانی خوش درخشید

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۲۹۹

صداوسیمای بوشهر در جشنواره تولیدات استانی خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اعلام این مطلب گفت: این مرکز در سال نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۲۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فرا ملی تولید و پخش کرد.

وی افزود: مستند تلویزیونی دریای خدمت به تهیه کنندگی مهدی شریفی حاوی چهل سال توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در استان بوشهر است که در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها جایزه، دیپلم افتخار و تندیس ویژه رسانه ملی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین ناظر همچنین گفت: براساس ارزیابی های حوزه معاونت فضای مجازی رسانه ملی معاونت فضای مجازی مرکز بوشهر رتبه اول مراکز سی و سه گانه رسانه ملی را به خود اختصاص داد.

 وی افزود: براساس نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی، صدا و سیمای مرکز بوشهر به عنوان کمیته اطلاع رسانی، عنوان برترین کمیته را  به دست آورد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر همچنین از کسب رتبه بهترین آثار تلویزیونی ، فضای مجازی و شعر و موسیقی در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز خبر داد. جایزه و دیپلم افتخار بهترین مستند دفاع مقدس  با نام آن پنج نفر  اثر سید رضا صافی، جایزه و دیپلم افتخار بهترین موشن گرافی  با نام آب، جنگل، زندگی اثر هادی جمهیری، جایزه و دیپلم افتخار بهداشت و سلامت با نام زوانتوس اثری از رشاد بالف، جایزه و دیپلم افتخار بهترین شعر محلی با نام هل یوسا اثر منوچهر بایندری از جمله آثاری است که در این جشنواره برای استان بوشهر افتخار آفرید.

کد خبر 4697907

منبع: مهر

کلیدواژه: صداوسیمای مرکز بوشهر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

مریم عرب نژاد افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی