Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل متحد، بر کارایی برجام تاکید کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «کارن پیرس»، نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل متحد، در مورد برجام گفت: برجام دستاورد بزرگی در راستای مقابله با گسترش سلاح‌های هسته‌ای محسوب می‌شود. درحال حاضر هیچ راه حل بهتر و هیچ جایگزین دیگری برای این توافق وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه اظهار داشت: ما احترام زیادی برای مردم ایران قائل هستیم. ما این موضوع را قبول داریم که ایران نقش مهمی در منطقه دارد و مانند همه کشورهای جهان حق دفاع از خود را دارد. 
این مقام انگلیسی هم چنین افزود: انگلیس خواهان آن است که توانایی‌های اتمی ایران ارتقا نیابد؛ چراکه در این صورت امنیت و ثبات منطقه خاورمیانه و فراتر از آن مورد تهدید واقع می‌شود.
سفیر انگلیس در سازمان ملل متحد در مورد اینستکس گفت: ما بر تعهد خود برای راه‌اندازی اینستکس پایبندیم و می‌خواهیم تجارت مشروع و قانونی با ایران تداوم داشته باشد. 
سفیر انگلیس همچنین در ادامه مدعی شد: برجام اجازه فعالیت‌های بی‌ثبات کننده را در خاورمیانه به ایران نمی‌دهد ما شاهد این هستیم که ایران با حمایت از گروه‌های نیابتی خود امنیت را تضعیف می‌کند.
انگلیس ایران آمریکا برجام برچسب ها: انگلیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های صهیونیست هاست
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت