Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا،‌ تسنیم نوشت: جشنواره خانواده رضوی در بنیاد کرامت امام رضا (ع)  تحت اشراف آستان قدس رضوی طراحی شده است تا از ایده‌ها و تجربیات موفقی که تاکنون توسط کنشگران اجتماعی یک منطقه در جهت کاهش آسیب‌های خانواده طرح‌ریزی و یا اجرا شده است، حمایت کند.

بدین ترتیب از همه کنشگران اجتماعی دغدغه‌مند در موضوع خانواده که نسبت به سطح مسائل خانواده در منطقه خود اشراف دارند دعوت می‌کند تا با طرح ایده‌های اجتماعی ما را در رسیدن به اهداف خود یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد کرامت امام رضا (ع) با ارزیابی و داوری ایده‌ها و تجربیات؛ از اجرای 5 ایده برتر و توسعه 5 تجربه موفق با حفظ مالکیت معنوی صاحب ایده و تجربه حمایت خواهد کرد.

محورهای جشنواره خانواده رضوی (طرح، ایده و الگوی عملیاتی،تجربه عملیاتی و سوابق برنامه اجرا شده، تولیدات و محصولات آموزشی، فرهنگی و ترویجی).

موضوعات جشنواره خانواده رضوی ( تسهیل ازدواج جوانان، تحکیم خانواده و کاهش طلاق، آموزش و مشاوره خانواده، سبک زندگی و فرزندآوری و فرزندپروری).

قالب‌های ارسال ( تجربه‌های موفق شامل محصول، برنامه و یا خدمتی که سابقه اجرا داشته است. طرح و ایده شامل هرنوع محصول، برنامه و یا خدمتی که در جهت کاهش آسیب‌های خانواده است).

در قالب تجربه و طرح و ایده ( طراحی مسئله  به طور دقیق ، تعریف اهداف پروژه ،  برآورد بودجه اولیه‌ای برای اجرا و پیشبرد طرح ،  شناسایی نقاط قوت و یا ابتکار عملی در اجرای طرح ،  تعیین گستره جغرافیایی و جمعیتی طرح ، روشن شدن میزان بهره‌برداری از فن‌آوری‌ها به منظور کاهش هزینه‌های مالی و انسانی، محاسبه هزینه مالی طرح  در پایان اجرا  و در انتهای کار درصد تحقق طرح تخمین زده شود.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق سایت خانواده رضوی به آدرس www.khanevadehRazavi.ir ثبت‌نام کنند. http://www.khanevadehRazavi.irزمان و محل برگزاری ( مهلت ثبت نام: 20 شهریورماه 1398  و مهلت ارسال آثار: 10 مهرماه 1398 ).

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آونروا) طی گزارشی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) هشدار داد که در نتیجه حملات مداوم اشغالگران قدس به نوار غزه، «سطوح ویرانگر» آسیب روانی از جمله استرس، به کودکان در نوار غزه وارد شده است.

تیم آونروا در این باره اعلام کرد که در تلاش است تا تاثیرات وحشتناک جنگ را بر کودکان و نوجوانان کاهش دهد.

این نهاد تاکید کرد: مشاوران در تلاش‌ اند امید و آسایش را برای کودکان غزه فراهم کنند.

آونروا بار دیگر بر قراری آتش‌ بس فوری در نوار غزه تاکید کرد.

کد خبر 6097639

دیگر خبرها

  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب