Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@09:17:44 GMT

تحویل ۵۳هزار محصول سایپا در مرداد ماه

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۱۲۵

تحویل ۵۳هزار محصول سایپا در مرداد ماه

به گزارش اقتصادآنلاین،  سیدجواد سلیمانی افزود: تا روز ۲۷ مردادماه ۹۸ بیش از 43هزار دستگاه خودرو از محصولات گروه خودروسازی سایپا تحویل مشتریان شده و با برنامه ریزی و تلاشی که صورت گرفته و تکمیل و تحویل خودروهایی که از قبل با کمبود قطعات تولید شده بودند، پیش بینی می کنیم این عدد به بیش از ۵۳ هزار خودرو تا پایان مردادماه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با بیان اینکه ۸ تا ۱۰ هزار محصول تکمیل و تجاری‌سازی شده نیز در فرآیند فروش و تحویل به مشتریان قرار دارد، افزود: تلاش ما در گروه خودروسازی سایپا بر این است تا با افزایش تولید و عرضه، علاوه بر کاهش تعهدات معوق، بازار را نیز به نفع مشتریان و مردم، تنظیم کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همچنین به اجرای موفق تولید "عبور مستقیم" در خطوط تولید سایپا اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه بحران ایجاد شده بر اثر تحریم های بین المللی را مدیریت کردیم، با اجرای برنامه های مختلف از جمله پویش بومی سازی قطعات مورد نیاز و تقویت زنجیره تامین، از ابتدای تیرماه تولید "عبور مستقیم" را در خطوط و سالن های تولید سایپا اجرا کردیم.

سلیمانی ادامه داد: در تیرماه بخشی از تولیدات سایپا به شکل عبور مستقیم بود اما به مرور سهم این شیوه تولیدی اضافه شد تا اینکه در مردادماه موفق شدیم تمام محصولات سایپا را به طور کامل و بدون کمبود قطعه تولید کنیم و اگر ارز مورد نیاز تامین شود همین روند ادامه دارد.

به گفته سلیمانی تولید به شیوه "عبور مستقیم" در زمانی محقق می شود خودرو به صورت کامل و بدون کسری قطعه تولید شده و مستقیما از خط تولید جهت عرضه به مشتری تحویل معاونت فروش می شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو سایپا ارز ارز خودرو سایپا تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نصرالله پورحسین باقری با اشاره به شروع برداشت محصول توت فرنگی در باغات شهرستان بابلسر، گفت: تاکنون ۱۵ هزار تن توت فرنگی در این شهرستان برداشت شد.

او با اشاره به اینکه این شهرستان بیشترین تولید و سطح زیرکشت توت فرنگی استان را در اختیار دارد، تصریح کرد: بخش عمده کشت توت فرنگی این شهرستان در بخش بهنمیر است که با توجه به کیفیت مطلوب محصول این منطقه و درآمد مناسب حاصل از آن، کشت این محصول مورد توجه کشاورزان قرار دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابلسر اظهار کرد: پیش بینی می‌شود ۲۴ هزار تن توت فرنگی در ۸۰۰ هکتار مزارع توت فرنگی این شهرستان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس