Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:03:04 GMT

۹۱ پروژه در میامی افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۳۵۶

۹۱ پروژه در میامی افتتاح می‌شود

احمد ملایری در حاشیه نشست برنامه‌ریزی هفته دولت میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۹۱ پروژه طی این ایام با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود، تأکید کرد: مهم‌ترین طرح‌های قابل‌افتتاح در حوزه برق، آبفای شهری، آبفای روستایی، منابع طبیعی، جهاد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، امور عشایری و تعاون روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه برای افتتاح این ۹۱ پروژه مجموعاً ۲۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است، ابراز داشت: شش پروژه شامل چهار پروژه کشاورزی و دو طرح میراث فرهنگی نیز با مشارکت بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

فرماندار میامی بابیان اینکه پروژه‌های شهرستان با حضور استاندار سمنان هم‌زمان با چهارشنبه هفته آینده، به‌طور هم‌زمان افتتاح می‌شود، تأکید کرد: بیشترین پروژه‌های قابل‌افتتاح در شهرستان به راه و شهرسازی با پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تعلق دارد.

ملایری در ادامه بیان کرد: میامی در مصوبه هیئت دولت جزء ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته سطح کشور قرارگرفته و این فرصتی است تا بتوانیم نیازها و کمبودها را در این شهرستان رفع کنیم در این راستا اما باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیازها را احصاء و اعلام کنند تا مجوزها و اعتبارات و تخصیص‌ها در این راستا پیگیری شود.

وی افزود: خواستار ارتقای روابط دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها و روابط عمومی شد و تأکید کرد: باید عملکردمان را به مردم اطلاع‌رسانی منطقی داشته باشیم تا مردم بدانند در آستانه هفته دولت چه اقداماتی صورت گرفته است.

کد خبر 4697970

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری میامی هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری