Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@04:01:05 GMT

مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۴۶۳

مسئولان کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این احکام به صورت جداگانه حسین رحمانیان به عنوان دبیر، غلامحسین سلمانی به عنوان مسئول کمیته هماهنگی و تدوین پروژه‌ها، آرش بهادری به عنوان مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی، فریبرز همدانی به عنوان مسئول کمیته ایثارگران، مریم اسماعیلی فرد به عنوان مسئول کمیته امور بانوان، محمدرضا جهانشاهلو به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، یونس بخشایشی به عنوان مسئول کمیته حراست و تشریفات و علی شاملو و حامد قدمی به عنوان اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در سال جاری منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این احکام از سوی آمده است:

درراستای بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و دستور استاندار مبنی بر تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان البرز نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به این سمت منصوب می‌شوید.

انتظار می رود با برنامه ریزی، تشکیل منظم جلسات، احصاء و تدوین کارکردها و عملکرد دستگاه های استان ثمرات و اثرات خدمت و تلاش دولت محترم تدبیر و امید صادقانه به مردم عزیز استان منعکس و اطلاع‌رسانی مطلوب و موثر صورت پذیرد.

گفتنی است؛ طی حکمی از سوی استاندار البرز، علی درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب شد.

کد خبر 4697984

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت استانداری البرز بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج هفته دولت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است