Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نقد را مایه ایجاد امید و احیاگر جامعه دانست و گفت: جامعه‌ای که در خود نقد نداشته باشد مرده است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ سرهنگ ابوالقاسم چمن امروز در نشست با جمعی از فعالان رسانه‌ای خراسان شمالی به تبیین نقش رسانه در شرایط کنونی کشور پرداخت و اظهار داشت: تبیین و روشنگری گفتمان انقلاب اسلامی امروز مهم ترین نقش رسانه‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سپاه قدس گیلان: رمز ایستادگی جمهوری اسلامی اعتقاد به ولایت استجشن بزرگ سپاه حفاظت هواپیمایی خوزستان به مناسبت عید غدیر خم+تصویرنماینده ولی‌فقیه در سپاه کرمان: انقلاب اسلامی ایران ریشه در غدیر دارد

وی در ادامه افزود: نقد٬ رسالت ذاتی و وظیفه رسانه‌ است اما هیچ وقت نباید به خود اجازه دهیم نقد ما تبدیل به تخریب و ایجاد فضای ناامیدی در جامعه شود. جامعه‌ای که نقد نشود جامعه مرده است.

سرهنگ چمن با تاکید بر اینکه اگر فعالیت ما منجر به نا اُمیدی حتی یک نفر در جامعه بشود٬ در قبال آن مسئولیت شرعی داریم٬ خاطرنشان کرد: اصلاح جامعه، امید آفرینی و حفظ نظام از جمله مواردی است که باید در هر قلم زدنی لحاظ شود. باید با نگاه درست ٬ جامع و اطلاع کافی از مسائل٬ به امور مختلف ورود کنیم.

وی در ادامه افزود: هدف حمله چند زاویه اقتصادی و فرهنگی دشمن در جامعه٬ ایجاد نارضایتی در متن جامعه بوده و رسانه‌ها با سلاح ایجاد امیدواری در صف اول مقابله با این حمله دشمن هستند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمبود یار و نیروی توانمند از بدو خلقت انسان تاکنون یکی از مشکلات اصلی دنیای اسلام بوده است٬ گفت: تنها 20 درصد از مشکلات کنونی کشور مربوط به تحریم‌ها و مسائل بین‌المللی است و باقی مشکلات ریشه در ضعف مدیریت و اهمال برخی مدیران و نیروهای ناکارآمد دارد.

سرهنگ چمن با بیان اینکه فضای انقلاب نیاز به جبهه‌های انقلابی و قرارگاه واحد دارد٬ گفت: نیروها و رسانه‌های انقلابی باید خود را در یک جبهه واحد و فراگیر ببینند و تمامی تصمیمات و اقدامات به صورت یکپارچه و جمعی انجام شود تا ضربه وارده به دشمن را کاری تر کند.

وی با اشاره به محرومیت و وجود برخی مشکلات در خراسان شمالی٬ عنوان داشت: اقتضائات استان در همه اخبار باید در نظر گرفته شود. اقشار مختلف نیازمند بهره‌گیری‌های متفاوت از رسانه و خدمات هستند. رسانه باید مردم را بیدار کند.

سرهنگ چمن افزود: رسانه‌های استان در قامت نقد باید راهکارها و پیشنهاد‌های کارشناسانه خود را تقدیم دستگاه‌های دولتی کنند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی در پایان عنوان داشت: از پیچ تاریخی و جنگ ترکیبی که دشمن ایجاد کرده ان شاالله به زودی عبور می‌کنیم و مشکلات جامعه به واسطه همت و نگاه امیدوارانه حل خواهد شد.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز کارگر در رشت اظهار کرد: کارگران چشم و چراغ و بازوی توانمند نظام اسلامی هستند.

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت و جایگاه جامعه کارگری در کشور بیان کرد: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند.

عاشوری با بیان اینکه کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند، گفت: پویایی تولید به دست‌های توانمند و زحمت کش کارگران گره خورده است.

وی با اشاره به نقش کارگران در لایه‌های مختلف جامعه افزود: موتور محرکه اقتصاد هر جامعه‌ای را کارگران تشکیل می‌دهند.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تکریم و تجلیل از کارگران بیان کرد: تجلیل از کارگران و جامعه کارگری تکریم از تولید و کمک به توسعه اشتغال است.

عاشوری حضور کارگران در عرصه تولید را موجب پویایی و نشاط اجتماعی دانست و اضافه کرد: به همت کارگران امروزه انقلاب اسلامی ایران در همه بخش‌ها صاحب موفقیت شده است.

«شهیار وهابی» مدیر مجتمع دخانیات گیلان نیز در این مراسم با تبریک هفته کار و کارگر، اظهار کرد: کارگران نقطه عطفی در فعالیت‌های پرشور و توان حداکثری تولیدات در حوزه تولیدات داخلی، مشارکتی، فعالیت‌های اقتصادی، صادراتی و افزایش سطح زیر کشت توتون دارند.

وی تحقق جهش تولید را مستلزم مشارکت تلاش مضاعف تمام کارگران دانست و افزود: جهش تولید با تلاش مضاعف و مشارکت مردمی محقق می‌شود.

کد خبر 6090377

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی