Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از پیشرفت ۸۰ درصدی فاز نخست ممیزی انرژی‌ عرصه‌های فضای سبز خبر داد.

به گزارش ایمنا، پیام جوادیان با بیان اینکه از سال ۹۵ بحث ممیزی انرژی را آغاز کرده‌ایم، اظهار کرد: در دیگر استان‌ها و کلان‌شهرها اقدامات انجام شده را بررسی کردیم و باتوجه به آن سعی شد نرم‌افزار جامعی را برای قم تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه این پیمان سه مرحله داشت که در فاز نخست تمامی انشعابات باید شناسایی و شناسنامه‌دار می‌شد، تصریح کرد: در فاز دوم تمامی این انشعابات ممیزی همچنین تعرفه‌ها و… مشخص می‌شد و تغییرات صورت می‌گرفت، در فاز سوم نیز تمامی برداشت‌هایی که انجام شده بود تحلیل می‌شد و درخصوص بهینه‌سازی با توجه به بار مالی و اقتصادی بررسی صورت می‌گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: در پیمان اول ۴۰۰ انشعاب در بوستان‌ها و ۴۵ انشعاب در ادارات و بخش‌های مختلف و ۹۸ انشعاب بدون کنتور شناسایی شد.

وی با بیان اینکه نرم‌افزاری تهیه و شناسنامه‌ای برای هر انشعاب ایجاد شد، ادامه داد: شناسنامه‌ای برای تابلوها مشخص و کدگذاری شده و جی‌پی اس قرار گرفته و اطلاعات آن کامل موجود است.

جوادیان با بیان اینکه در بوستان‌ها کدگذاری روی تاسیسات، روشنایی و میزان آمپر و… صورت گرفت، افزود: به روزرسانی تغییرات نیز ماه‌به ماه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: وضعیت مالکیت انشعابات به طور کامل مشخص شد چراکه برخی از مصرف‌کننده قبوض آنها جزو شهرداری محاسبه می‌شد که مشکل این موضوع رفع شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به متمرکزسازی قبوض انشعابات، گفت: در نرم‌افزار تهیه شده جست‌وجوی نام براساس نام مشترک و… به صورت هوشمند صورت می‌گیرد و در این نرم‌افزار نمودارهای مصرف انرژی، قدرت بار و… پیش‌بینی شده تا وضعیت نگهداری از تاسیسات کامل مشخص شود.

جوادیان با اشاره به سیستم گزارش‌گیری نرم‌افزار، عنوان کرد: تعیین مصرف هر اشتراک در هر منطقه مشخص است یک بوستان در هر منطقه چه سهمی از کل برق و انرژی مصرف دارد.

کد خبر 386584

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قم شهرداری قم فضاي سبز کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ اشکان سعادتی‌فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان (ارمنستان)

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر