Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقازاده گفت: استان مرکزی در جشنواره شهید رجایی در کل کشور در بین ۳۱ استان از نظر رضایتمندی مردم، رتبه ششم را در سال گذشته کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علی آقازاده» امروز (چهارشنبه30مرداد) در نشست  شورای راهبردی توسعه مدیریت استان مرکزی گفت: ۵۰ درصد مردم از اقدامات و رسیدگی دستگاه ها به خواسته های آنان رضایتمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار مرکزی با بیان اینکه استان در کل کشور و در بین ۳۱ استان از نظر رضایتمندی مردم، رتبه ششم را در سال ۹۷ کسب کرد، تصریح کرد: در طرح افکارسنجی و سنجش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی باید دامنه وظایف دستگاه های اجرایی درخصوص میزان رضایتمندی لحاظ شود.

 

 

وی افزود: برخی دستگاه های اجرایی استان مرکزی سال گذشته در برخی شاخص ها از جمله پرداختن دستگاه ها به دولت الکترونیک، استفاده از ابزارهای الکترونیک و بهبود رفتار کارشناسان دستگاه های اجرایی با مردم رتبه هایی پایینی را کسب کرده اند که در سال جاری باید در خصوص این موارد بیشتر کار شود.

 

 

آقازاده اظهار کرد: براساس اعلام سازمان امور اداری و استخدامی، وضعیت استان مرکزی در سطح کشور مطلوب است.

 

 

در ادامه این جلسه «سعید فرخی» گفت: میزان رشد شاخص ها در ارزیابی عملکرد، درصد تحقق اهداف و موفقیت دستگاه های اجرایی استان نسبتا خوب نبوده و باید در این محورها فعالیت بیشتری صورت گیرد.

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه ارتقای شاخص ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی بر عهده هر دستگاه است، افزود: باید تلاش شود تا محورهای مورد مطالبه مردم محقق و نقاط ضعف دستگاه ها برای ارزیابی در سال آینده رفع شود.

 

 

در ادامه این جلسه «رقیه یادگاری» به ارزیابی دستگاه های اجرایی از سوی دولت گفت: بخشنامه ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی سال گذشته به ۷۵ دستگاه استان مرکزی ارائه شد که ۵۳ دستگاه در پنج رده شامل شرکت ها، بانک ها و بیمه ها، دستگاه های اجتماعی، دستگاه های حوزه سلامت، دستگاه های حوزه آموزش و پرورش و زیر بنایی و تولیدی در این ارزیابی ها شرکت کردند.

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی افزود: استان مرکزی بانمره ۷۲ و پنج دهم درصد رتبه ششم را در سطح کشور به خود اختصاص داده است؛ استان مرکزی در زمینه آگاهی مردم از فعالیت ها دستگاه های اجرایی رتبه چهارم را کسب کرده است.

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر سومین جشنواره طنین مسجد روز جهانی مسجد جشنواره طنین مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مساجد رضایتمندی عملکرد رضایتمندی مردم استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار درمیان از کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان در بین ۱۱ فرمانداری استان در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ خبر داد.

فرجامی فرد، با بیان اینکه این ارزیابی بر اساس ۸ شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است، افزود: این شاخص‌های عملکردی توسط وزارت کشور به کلیه فرمانداری های کشور ابلاغ شده و در چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته و مرحله نهایی آن توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است. 

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی‌ فرمانداری فرجامی فرد گفت: «محور امنیتی انتظامی»،«توسعه و مشارکت سیاسی»،«هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی»، «عمران توسعه امورشهری و روستایی»، «مدیریت بحران»، «هماهنگی امور اقتصادی»، «زنان و خانواد»،«ارزیابی وسلامت اداری و پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان» محورهای هشت گانه ارزیابی عملکرد ۱۴۰۱ است که توسط وزارت کشور ابلاغ و انجام شده است. 
 
وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی طبق مواد قانون ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌ بخشی رسالت‌ها و تحقق اهداف سازمانی است، و ارزیابی مستمر فرایندها موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز شناسایی و تدابیر لازم برای جبران آنها اتخاذ شود لذا در این راستا این فرمانداری بطور مستمر بهبود و ارتقای عملکردها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار داده است. 

فرماندار درمیان تصریح کرد: فرمانداری درمیان در محورهای متعدد موفق به بهبود و ارتقا شاخص‌های عملکردی نسبت به سال های گذشته شده که جا دارد از پشتیبانی های استاندار محترم، معاونین و مدیران کل استانداری و دستگاه های اجرایی قدردانی نمایم.

فرجامی فرد افزود: بی‌شک تحقق این موفقیت مهم بدون همراهی مردم شریف شهرستان دارالتقریب درمیان و اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ های تابعه در انجام امور محوله و همکاری همه جانبه مجموعه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان میسر نمی‌شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان