Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، اساسنامه سازمان هواپیمایی کشوری را تصویب کرد.
این اساسنامه به‌ منظور ارتقای ایمنی و کیفیت خدمات حمل و نقل هوایی، ناوبری هوایی و فرودگاهی تهیه و به تصویب ستاد آیین‌نامه ها، دستورالعمل ها و اسناد راهبردی نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این اساسنامه، سیاست‌‌گذاری، برنامه‌ریزی و تنظیم مقررات در زمینه‌های فنی، اقتصادی، بازرگانی داخلی و بین‌المللی حمل و نقل هوایی کشور و همین طور ایمنی پروازها و بهبود کیفیت خدمات مسافر و بار و محمولات پستی و توسعه آن ها و اجرای تعهدات، مقررات، استانداردها، الزامات و توصیه‌های مقرر شده توسط سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) در کلیه امور هوانوردی کشوری و هم‌چنین، نظارت بر کلیه فعالیت های هواپیمایی کشوری از جمله مهمترین وظایف و اختیارات این سازمان است.
همچنین‌ در ادامه این جلسه،‌ تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پس از بحث و بررسی، تصویب شد. برچسب ها: رئیس جمهور ، سازمان هواپیمایی

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس جمهور سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد

ولادیمیر پوتین در مراسمی که در کاخ کرملین برگزار شد، سوگند یاد کرد و برای پنجمین بار رسما به عنوان رئیس جمهور روسیه فعالیت خود را آغاز کرد. او از شهروندانی که او را دوباره به عنوان رئیس جمهور روسیه انتخاب کردند تشکر کرد.   به گزارش آناتولی؛ حدود 2600 مهمان از جمله اعضای مجمع فدراسیون، دوما و دادگاه قانون اساسی، اصحاب رسانه و شهروندان در مراسم سوگند ریاست جمهوری روسیه شرکت کردند.   در این مراسم که به طور زنده از شبکه های تلویزیونی روسیه پخش شد، پوتین با گذاشتن دست روی دفترچه قانون اساسی سوگند یاد کرد.   پوتین در سخنرانی خود در این مراسم از شهروندانی که دوباره او را انتخاب کردند تشکر و تاکید کرد که منافع و امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز دیگری برای او مهم است.   او ادامه داد: شهروندان روسیه تأئید کرده‌اند که مسیر کشور درست است. من مطمئن هستم که ما با افتخار از این نقطه عطف دشوار عبور خواهیم کرد، حتی قوی تر خواهیم شد و برنامه های بلندمدت و پروژه های بزرگ را برای دستیابی به اهداف توسعه اجرا خواهیم کرد.   ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ 87.28 درصد از کل آرا برای 6 سال دیگر در این سمت باقی ماند.   هم‌زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اوکراین : پوتین را به عنوان رئیس جمهوری روسیه به رسمیت نمی‌شناسیم پوتین برای بار پنجم سوگند خورد (فیلم) پوتین در اولین سفر خارجی خود در دوره جدید ریاست جمهوری به چین می‌رود

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی