Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:31:16 GMT

سهام اروپا رشد کرد و سهام آسیایی درجا زد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۶۲۰

سهام اروپا رشد کرد و سهام آسیایی درجا زد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، سهام اروپایی در حالی رشد کرد که سرمایه‌گذاران منتظر انتشار صورتجلسه اجلاس فدرال‌رزرو هستند تا سرنخی در مورد سیاست‌گذاری پولی آینده این بانک به دست آورند. سهام آسیایی اما به دنبال سقوط دیشب وال‌استریت درجا زدند.

شاخص پن یوروپین استاکس۶۰۰ در آغاز معاملات امروز ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ درصد رشد کرد. داکس آلمان ۰.۶۸ درصد رشد کرد، کاک فرانسه ۱.۰۴ درصد جهش کرد و فوتسی انگلیس ۰.۷۵ درصد بالا آمد.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی، پس از ۳ روز رشد، امروز نه منفی شد و نه رشد کرد.  

نیکی ژاپن ۰.۲۸ درصد افت کرد، اما بازارهای چین با رشدی جزئی روبرو شدند. کامپوزیت شانگهای ۰.۰۱ درصد و هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ ۰.۱۵ درصد بالا آمدند.  

ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۹۴ درصد سقوط کرد و کوسپی کره‌جنوبی ۰.۲۲ درصد رشد کرد.  

رییس‌جمهور ترامپ سه‌شنبه شب دوبار تکرار کرد آماده توافق تجاری با چین نیست. 

اجلاس کمیته بازار آزاد فدرال در حالی در مرکز توجهات قرار دارد که سرمایه‌گذارن انتظار دارند در اطلاعاتی در مورد چشم‌انداز کاهش نرخ بهره در آینده به دست آورند. صورتجلسه‌های اجلاس قرار است امروز بعد از ظهر منتشر شوند. 

در بازار ارز، دلار اندکی در برابر ین ژاپن تقویت شد و به نرخ برابری ۱۰۶.۴۸ رسید.

کد خبر 4698103

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام بورس دلار قیمت دلار بانک مرکزی ایران تولید نفت قیمت نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام بورس دلار صادرات نفت وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت سکه بهار آزادی مالیات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جنگ تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۳۳۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۲۵ تومان (۰.۵۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۳۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۳۵۵ تومان رسیده بود.

 امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۲۵ تومانی (۰.۵۸ درصد) به ۴,۳۳۰ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۳۳۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۳۳۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۱۰.۶ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • بورس تغییر جهت داد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار