Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:08:20 GMT

تصادف شدید در شرق گیلان ۶ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۹۶۴۷

تصادف شدید در شرق گیلان ۶ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از وقوع یک تصادف شدید در چابکسر خبر داد و گفت: به علت وقوع این سانحه ۳ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر دیگر نیز مصدوم شدند. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت در تشریح سانحه رانندگی بسیار شدیدی که در شرق استان گیلان واقع در منطقه چابکسر به وقوع پیوسته است اظهار داشت: به علت برخورد 2 خودروی پژو پارس با 2 موتورسیکلت 3 نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر دیگر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه تصادف یاد شده در ساعت حوالی 12 و نیم روز 29 مرداد اتفاق افتاده است عنوان کرد: علت دقیق رخداد این سانحه رانندگی در منطقه چابکسر هنوز مشخص نشده و در دست بررسی قرار دارد بنابراین مراتب آن پس از انجام تحقیقات لازم حتماً اطلاع‌رسانی می‌شود.

سالانه 5 درصد از تولید ناخالص ملی کشور صرف آسیب‌های ناشی از تصادفات می‌شودمیانگین مرگ روزانه در تصادفات شهریور بیشتر از ایام نوروزمسئولیت مدنی 5 ساله خودروسازان در تصادفات

محمدپور با تأکید بر اینکه یکی از راکبان موتورسیکلت که جوانی 27 ساله بوده به علت شدت برخورد و جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده است تصریح کرد: ترک‌نشینان این موتورسیکلت که زنی 27 ساله و کودکی 6 ساله بودند نیز طبق اطلاعات داده شده بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی در مورد سرنوشت موتورسیکلت دوم حادثه و سرنشینان آن نیز مطالبی بیان داشت و خاطرنشان کرد: موتورسوار و 2 ترک‌نشین موتورسیکلت دیگر این سانحه مجروح شدند که تمامی آن‌ها توسط عوامل و نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی استان گیلان جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه استفاده از موتورسیکلت بدون داشتن کلاه‌ ایمنی عملی بسیار خطرناک است بر لزوم استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسیکلت سواران و راکبان آن تاکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه علت مرگ اکثر جانباختگان تصادفات موتورسیکلت ضربه به سر بوده است.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 کشته در تصادف پژو - کامیون

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی شامگاه یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است که در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی علت تصادف را تجاوز به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

محور ارتباطی شهرستان رستم فارس به یاسوج در منطقه بابا میدان از نقاط حادثه خیز است که به قربانگاه مسافران و خودرو‌هایی که در این مسیر کم عرض و پرپیچ و خم در حرکت هستند تبدیل شده است طوری که چند روز گذشته هم شاهد واژگونی خودوری یک خانواده بودیم که چهار نفر از اعضای این خانواده در این حادثه جان باختند.

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت