Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:21:49 GMT

ذوق زدگی فرانک ریبری از پیوستن به فیورنتینا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۰۴۵۱

ذوق زدگی فرانک ریبری از پیوستن به فیورنتینا

فرانک ریبری امروز وارد شهر فلورانس شد و پس از حضور در تست های پزشکی، قراردادش با فیورنتینا را امضا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ پس از 12 سال بازی برای سرخپوشان باواریا، این باشگاه را ترک کرد. در حالی که شایعات زیادی در مورد آینده او به گوش می رسید و حتی اخباری مربوط به بازنشستگی او منتشر شده بود، ریبری با فیورنتینا به توافق رسید و از فصل جاری برای این تیم بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریبری امروز ساعت 11 به وقت محلی وارد شهر فلورانس شد؛ جایی که بیش از 300 هوادار فیورنتینا منتظر او بودند و سر از پا نمی شناختند. ریبری هم که از این استقبال ذوق زده شده بود، به خبرنگاران گفت:«  بسیار خوشحالم. از یک هفته پیش مذاکراتم با فیورنتینا شروع شد و به تواق رسیدیم. از لوکا تونی(ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه بایرن) در مورد فیورنتنیا پرسیدم و او به من گفت که چه باشگاه بزرگی است و فلورانس را هم به عنوان شهری بسیار زیبا توصیف کرد. از زبان ایتالیایی خوشم می آید و کمی هم با ان آشنا هستم ولی باید بهتر شوم. ممنون از همه.»

 

قرارداد فرانک ریبری دو ساله است و او سالانه 4 میلیون یورو نیز دستمزد می گیرد. مراسم معارفه او فردا برگزار خواهد شد.

 

 

فیورنتینا نقل و انتقالات اروپا فرانک ریبری نقل و انتقالات اروپا 2020-2019 بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیورنتینا نقل و انتقالات اروپا فرانک ریبری نقل و انتقالات اروپا 2020 2019 بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب بسته کمکی به این رژیم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «بسته کمکی به اسرائیل که اکنون در هر دو مجلس کنگره تصویب شد، گواه روشنی بر قدرت اتحاد ماست و پیامی قوی به همه دشمنان ما می‌فرستد».

به گزارش الجزیره، او همچنین از چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان «به خاطر تعهد تزلزل ناپذیر به امنیت اسرائیل» تشکر کرد. 

مجلس سنای آمریکا صبح امروز بسته کمکی ۹۵.۳ میلیارد دلاری را تصویب کرد که رژیم صهیونیستی، اوکراین و تایوان را تامین می‌کند. این بسته تجهیزات نظامی بیشتری برای سربازان اوکراینی می‌فرستد و سیستم‌های موشکی رژیم اشغاگر را نیز تجهیز خواهد کرد. 

لایحه مذکور پیش‌تر توسط مجلس نمایندگان تصویب شده بود و اکنون با رای مثبت سنا به کاخ سفید می‌رود تا به امضای جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برسد. 

چراغ سبز سنا به این بسته در حالی داده شده که جنگ غزه وارد دویست و یکمین روز خود شده و بیش از ۳۴ هزار نفر در این نوار محاصره شده به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنها کودک و زن بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟
  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از تصویب بسته کمکی در سنای آمریکا
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • فرانک لمپارد: پدرم من را به پارک برد و مجبورم کرد فوتبال بازی کنم / زیرنویس فارسی