Web Analytics Made Easy - Statcounter

میراندا احتمالا به مارسی می‌رود و یووه برای بازیکنان مازادش باید به دنبال تیم دیگری باشد.

طرفداری - بحث معاوضه ماریو مانژوکیچ و خوان میراندا بین یوونتوس و بارسلونا فعلا مطرح نیست.

به گزارش موندو دپورتیوو، در ملاقاتی که پاراتیچی، مدیر ارشد نقل و انتقالاتی یوونتوس در بارسلونا با سران بارسا داشت، ظاهرا نام‌های زیادی به میان آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از مطرح شدن شایعاتی درباره معاوضه امره جان و ایوان راکیتیچ و حتی علاقه یووه به سوارز، اخیرا توتو اسپورت مدعی شد بارسلونا و یوونتوس در آستانه توافق بر سر معاوضه خوان میراندا و ماریو مانژوکیچ هستند. این ادعا هم مطابق انتظار، صحت ندارد.

به گفته منابع موثق، نه تنها دو باشگاه به توافق در این رابطه نزدیک نیستند که بحث معاوضه اصلا مطرح نیست. میراندا به مارسی بسیار نزدیک است و انتظار می‌رود امروز اخبار جدیدی از این انتقال به گوش برسد. اما در رابطه با این جلسه باید گفت یوونتوس درباره شرایط عثمان دمبله از بارسلونا سوال کرده است. اگرچه صحبت‌ها جدی نشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تاریخی چهره مطرح عمانی از ایران و تحقیر عرب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 19 یک کارشناس و چهره رسانه‌ای مطرح عمان دفاع شدید و تمام قدی از حمله ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران نموده و همزمان به تحقیر رفتارهای شیخ نشین‌های عربی نسبت به اقدام ایران داشته است. این کارشناس در فرازهایی از تحلیلش خطاب به عرب‌ها می‌گوید: «برخی در جهان عرب دچار دیاثت فکری شده‌اند، 7 ماه در قبال اتفاقات غزه ساکت بودند اما تا ایران از خود دفاع کرد شروع به موضع گیری علیه ایران کردند... چرا اینقدر خوار و خفیف شده‌اید، خط قرمز ندارید و پول برایتان معادل شرافت و عزت شده است؟... چه زمانی به یاد دارید که غرب استعمارگر بعد از یک حمله تا این حد آرام بوده و به قوانین بین المللی پایبند باشد؟! فقط بعد از حمله ایران، این یعنی غرب فقط زبان قدرت را می‌فهمد...» تحلیل کامل این کارشناس عمانی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • القادسیه مشتری جدی مورینیو شد
  • دفاع تاریخی چهره مطرح عمانی از ایران و تحقیر عرب‌ها
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • بازیگر مطرح تایتانیک درگذشت
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو