Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه در تلاش هستیم بستر فیلم های دینی از قم آغاز شود، گفت: اولین موکب تخصصی فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان ثبت شد که در اربعین به سه زبان فعالیت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسن ندافی در نشست خبری سی و دومین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان که پیش از ظهر امروزدر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه افتتاحیه این جشنواره فردا ساعت 10برگزار می شود، اظهار داشت: این سومین دوره برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم به شمار می آید

وی ادامه داد: قم سرشار از استعدادهای مختلف در زمینه های متنوع است و موفقیت بچه های مخترعین در دانشگاه امیرکبیر موید این مساله است که در آنجا 4 برگزیده از استان قم وجود داشت

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه در سال گذشته کودک 12ساله قمی رتبه اول فیلم سازی را کسب کرد، گفت: سینما کانون 6ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت استقبال مناسب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تلاش است در زمنیه فیلم و فیلم سازی فعالیت های جدیدی را آغاز کند.

ندافی با اشاره به استعداد های خوب استان در زمینه فیلم سازی ، گفت: در تلاش هستیم بستر فیلم های دینی از قم آغاز شود که در این زمینه آموزش های لازم را هم ارائه می دهیم.

وی تصریح کرد:  در بحث آموزش بسیار جدی هستیم و اساتید خوبی به ویژه در زمینه فیلم در اختیار گرفته ایم، کارگاه های مختلف در زمینه فیلم سازی و نقد و حتی تدوین و بخش های مختلف فیلمسازی در این جشنواره برگزار خواهد شد.

مدیر کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قم با اشاره به اینکه فیلم های کودک و نوجوان در اولویت سینمای کانون قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه فیلم های کودک و نوجوان کم هستند و سینما نیاز به درآمدزایی دارد، فیلم ها بزرگسال نیز در این سینما اکران می شود.

ندافی از برپایی موکب اربعین حسینی ویژه کودکان و نوجوانان در اربعین حسینی خبر داد و گفت: این موکب سال گذشته راه اندازی شد و امسال به عنوان اولین موکب تخصصی فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان ثبت شده است.

وی افزود: غدیر، عاشورا، اربعین و ظهور از موضوع هایی هستند که در تهیه محتوا به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برای کودکان و نوجوانان در اربعین حسینی در این موکب فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی