Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۳۰ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف بیش از ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان وبلوچستان

سردار  محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت : مأموران انتظامی استان در یک هفته گذشته، ۱۲۴ هزار و ۷۲۰ لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در حال حاضر پلیس استان طرح جمع آوری باک‌های اضافی و شناسایی دپو‌های سوخت را در دستور کار دارد و گشت‌های ویژه‌ای را در این خصوص به ویژه در گلوگاه‌های مرزی فعال کرده است.

سردار قنبری ابراز داشت: در مدت مذکور تعداد یک دپوی غیرمجاز سوخت شناسایی و تخریب، ۵ باک اضافه کشف، ۷ دستگاه خودروی تانکردار و نفتکش توقیف و ۵ باند قاچاق سوخت نیز متلاشی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: از مقدار سوخت‌های قاچاق کشف شده، ۸۶ هزار و ۳۶۰ لیتر گازوئیل و بقیه سایر مشتقات نفتی است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس ضمن توقیف این خودرو‌های سوخت کش و همچنین تخریب دپو‌های سوخت قاچاق نسبت به دستگیری و تشکیل پرونده متهمان و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی اقدام و با تمام توان با این پدیده شوم اقتصادی مبارزه می‌کند.

دستگیری ۲۲ سارق سابقه‌دار و ۳۰ خرده فروش مواد مخدر در زابل

فرمانده انتظامی زابل از دستگیری ۲۲ سارق سابقه‌دار و ۳۰ خرده فروش مواد مخدر، در اجرای مرحله پنجم طرح اقتدار خبر داد.

احمد ثمره حسینی  اظهار کرد: اجرای مرحله پنجم طرح اقتدار، که به مدت یک هفته در سطح شهرستان به اجرا درآمد، دستگیری سارقان و خرده فروشان مواد مخدر، با هدف ارتقای امنیت عمومی، با جدیت در دستور کار مأموران واحد‌های مختلف انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این طرح با تلاش مأموران ۲۲ سارق سابقه دار دستگیر که پس از انتقال به پلیس آگاهی و در نتیجه تحقیقات فنی صورت گرفته ۲۴ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان کشف شد.

ثمره حسینی تصریح کرد: همچنین در این طرح تعداد ۳۰ خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر و ۴ منزل مسکونی که پاتوق معتادان و محل توزیع مواد مخدر شده بود پلمپ و مقدار ۲۸ کیلو ۸۱۹ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

او با اشاره به کشف ۹۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق و توقیف ۲۲ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف خاطر نشان کرد: در این رابطه تمامی افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی زابل با اشاره به تداوم این طرح در هفته‌های آتی از شهروندان خواست به منظور ارتقای امنیت عمومی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص سارقان، فروشندگان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا و سوخت با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش دپوی شده در یک‌ منزل مسکونی در باقرشهر خبر داد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، مأموران این فرماندهی از دپوی یک محموله مواد مخدر و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ در استان تهران مطلع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به شناسایی سوداگر مرگ در باقرشهر گفت: مأموران عملیات کلانتری 175 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از دپوی یک محموله مواد مخدر در انبار یک‌ منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند. 

وی افزود: در این راستا مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل 11 کیلو حشیش کشف کردند و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود، دستگیر شد.

کشف بیش از یک تن حشیش در سراوان

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تأکید می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف محموله دارو در زابل
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود