Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@14:26:39 GMT

راه اندازی 16 رشته تحصیلی جدید در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۱۳۱۹

راه اندازی 16 رشته تحصیلی جدید در استان زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با راه اندازی 16 رشته تحصیلی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان موافقت کرد و داوطلبان بدون کنکور می توانند در رشته های جدید این واحدها از مهرماه 1398 ادامه تحصیل دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا فیروزفر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: رشته‎های تحصیلی جدید در گروههای هنر؛ مهندسی؛ علوم پایه و علوم انسانی قرار دارند و متناسب با نیازهای استان و داوطلبان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رشته‎های ارتباط تصویری، بازیگری، طراحی پارچه، طراحی لباس، علوم و مهندسی صنایع غذایی، گردشگری، گیاه‎پزشکی، مدیریت صنعتی، مشاوره، مهندسی پلیمر، نقاشی، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی در مقطع کارشناسی برای واحد زنجان مورد تصویب قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان همچنین از موافقت برای ایجاد رشته مهندسی عمران برای واحد ابهر و رشته های مدیریت کسب و کارهای کوچک و مهندسی کامپیوتر برای واحد هیدج خبر داد.

فیروزفر تصریح کرد: داوطلبان تحصیل در رشته های تحصیلی جدید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، ابهر و هیدج می توانند از روز شنبه دوم شهریور با در دست داشتن مدارک ثبت نام به واحدهای دانشگاهی مراجعه نمایند و در صورت نیاز با شماره تلفن  33424024-024 دفتر معاونت آموزشی تماس حاصل نمایند.

وی همچنین درخصوص ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه برای مهرماه 1398 اظهار کرد: ثبت نام برای مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از طریق سامانه مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org  می‎باشد.

گفتنی است ؛ داوطلبان تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در واحدهای و مراکز زنجان، ابهر، هیدج، خدابنده، طارم و ماهنشان و آموزشکده های سمای زنجان و ابهر می توانند در رشته های تحصیلی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد

ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ابهر از اتمام آسفالت‌ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین در دو لاین شمالی و جنوبی خبر داد.

علی‌اصغر عطوفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین به صورت تمام عرض در هر دو لاین شمالی و جنوبی با ۴۹ هزار تن آسفالت دانه باز از کیلومتر ۸۵ تا ۹۰ به دلیل خرابی بیش از حد انجام شد.

وی با بیان اینکه از کیلومتر ۹۱ تا ۹۸ در روزهای آینده نسبت به روکش و اصلاح رویه آسفالتی اقدام خواهد شد، ادامه داد: در سال گذشته ۳ کیلومتر از انتهای حوزه استحفاظی شهرستان ابهر در لاین‌های شمالی و جنوبی لکه‌گیری اساسی صورت گرفته است.

عطوفی تصریح کرد: ۲.۵ کیلومتر از محور ترانزیت ابهر_تاکستان نیز در لاین‌های شمالی و جنوبی اصلاح روکش با ۹ هزار تن آسفالت انجام شده که در صورت تخصیص بودجه و قیر امسال نیز در خصوص روکش آسفالت کمربندی ابهر_خرم‌دره اقدام خواهد شد.

او با توضیح اینکه در سال ۱۴۰۲ نسبت به روکش محور روستایی ابهر دولت آباد اقدام شده که مابقی در حدود ۷ کیلومتر در برنامه کاری امسال قرار است روکش شود، ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ نسبت به لکه‌گیری جزیی محورهای آزادراه، جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی به مقدار ۸۵۰ تن با آسفالت گرم اقدام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری