Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کچوئی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری در جمع خبرنگاران از به اتمام رسیدن ۷ پروژه عمرانی و بهره برداری از این پروژه ها در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: تا هفته دولت این پروژه های عمرانی با اعتباری بیش از ١٧٥میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید که این حجم پروژه ها به همت واحد عمران شهرداری و با نظارت شورای اسلامی شهر رودهن در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کچوئی گفت: مهمترین پروژه ای که در دست اقدام است اجرای پل کابلی جهت رفاه حال مردم برای عبور و مرور در منطقه نمیر است که این پل جهت کاهش ترافیک و به منظور راه ارتباطی به کمربندی جنوبی رودهن درهفته دولت افتتاح خواهد شد .۰

وی ادامه داد: این پل حدود ۷۰ میلیارد ریال هزینه در بردارد اما رودهن شایسته رفاه و خدمات بهتری هستند ،که اجرای این پل مشکل ترافیک شهری را تا حدود زیادی برطرف می کند و همگی تمام تلاش خود را میکنیم تا گوشه ای از مشکلات مردم را حل نماییم .

شهردار رودهن به دیگر پروژه ها اشاره و تصریح کرد: اجرای پارک مسکن به مساحت ۳ هزارو ۵۰۰ متر مربع با هزینه ای حدود ۸ میلیارد ریال در دستور کار است .

وی اضافه کرد: در برخی از محله های رودهن نیز مردم از نبود پارک رنج می برند که این کار انجام شده و اکثر محل های رودهن دارای پارک محله ای هستند ، پارک خیابان شهید سجادیان به مساحت ۲ هزارو ۴۰۰ متر مربع ‌و با هزینه ۶ میلیارد ریالی یکی دیگر از پروژه های شهرداری رودهن در هفته دولت است .

کچوئی بیان کرد: شهرک تازه تأسیس پونانیز فاقد پارک و محل تفریحی بود که این شهرک تا پایان تابستان جاری دارای فضای تفریحی و پارکی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال خواهد شد . شهردار رودهن افزود: نگاه ویژه ای به منطقه لاله صحرا و امامت رودهن در سال جاری خواهیم داشت و با هماهنگی هایی که انجام گرفته دو زمین فوتبال چمن مصنوعی کوچک به مساحت هزار متر مربع و همچنین یک زمین بازی چند منظوره و با اعتباری بالغ بر ۱٣ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح خواهد شد .

وی گفت: جهت احداث پروژه های فوق نیاز به تملک اراضی از مالکین بود که با توافق طرفین مبلغ ٧٠ میلیارد ریال نیز به این امر تخصیص داده شد.

کچوئی خاطر نشان کرد: تمام هدف ما این است که بهترین خدمات را به همشهریان ارائه دهیم و تک تک مردم به نوعی همکار ما در شهرداری هستند و خود آنها میتوانند مشکلات را مستقیم به ما ارائه کنند.

کد خبر 4698393

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رودهن شهرستان دماوند پروژه عمرانی بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان روز خبرنگار یاسوج هفته دولت سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد