Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجید نظری دهکردی روز چهارشنبه در نشست تشریح طرحهای هفته دولت در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای بهره‌برداری از این تعداد طرح ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های هفته دولت در سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال مستقیم ۹۵۳ نفر فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری دهکردی تصریح کرد: ‌از مجموع طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری ۶۸ طرح با یکهزار و ۹۰ میلیارد ریال ملی، ۴۱ طرح با ۳۶۰ میلیارد ریال استانی و ۱۵۹ سطرح با ۷۵۰ میلیارد ریال از محل سایر است.

وی یادآور شد: همچنین در هفته دولت سال‌جاری عملیات اجرایی ۹۵ طرح جدید در چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت‌: برای اجرای این طرح‌ها ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.

وی گفت:‌ با بهره برداری از این طرح‌های جدید نیز در چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال مستقیم حداقل ۶۶۷ نفر فراهم می‌شود.

نظری دهکردی تاکید کرد:‌ از مجموع ۹۵ طرح کلنگ زنی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت  ۳۷ طرح با یکهزار و ۴۷۰ میلیارد ریال ملی، ۱۲ طرح با ۳۲۰ میلیارد ریال استانی و ۴۶ طرح با ۴۴۰ میلیارد ریال از محل سایر است.

وی افزود:‌ طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری ۱۲ نوع کاربری دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از مجموع ۲۶۸ طرح قابل افتتاح و بهره‌برداری استان در هفته دولت سال‌جاری ۴ طرح با ۳۲.۳ میلیارد ریال مسکونی، ۲ طرح با ۱.۶ میلیارد ریال گردشگری، ۴ طرح با ۷۸.۵ میلیارد ریال آموزشی، ۱۴ طرح با ۹۷ میلیارد ریال صنعتی، ۸ طرح با ۸۰ میلیارد ریال ورزشی، ۴ طرح با ۳۰ میلیارد ریال فضای اداری، ۱۸۴ طرح با یکهزار و ۴۳۰ میلیارد ریال زیرساخت، یک طرح با ۷.۵ میلیارد ریال شیلات، ۲۶ طرح با ۱۶۶ میلیارد ریال کشاورزی، ۹ طرح با ۱۰۰ میلیارد ریال دامپروری، ۱۱ طرح با ۱۴۴ میلیارد ریال بهداشتی و درمانی و یک طرح با ۳۰ میلیارد ریال خدماتی است.

وی یادآور شد: همچنین از مجموع ۹۵ طرح کلنگ زنی هفته دولت سال‌جاری در چهارمحال و بختیاری یک طرح با ۵۲ میلیارد ریال دامپروری، ۲ طرح با ۶۲.۸ میلیارد ریال کشاورزی، ۲ طرح با ۲۷ میلیارد ریال فضای اداری، ۳ طرح با ۲.۴ میلیارد ریال مسکونی، ۱۱ طرح با ۱۳۵ میلیارد ریال گردشگری، ۶۳ طرح با یکهزار و ۷۸۰ میلیارد ریال زیرساخت، ۴ طرح با ۴۸۰ میلیارد ریال آموزشی، یک طرح با ۷ میلیارد ریال ورزشی و ۸ طرح با ۱۱۰ میلیارد ریال بهداشتی و درمانی خواهد بود.

نظری دهکردی اظهار داشت:‌ طرح‌های قابل افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی چهارمحال و بختیاری در هفته دولت سال‌جاری مربوط به ۲۵ دستگاه اجرایی این استان است.

وی گفت: ‌در هفته دولت سال‌جاری ۴ طرح با ۷۴ میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری به صورت استانی بهره‌برداری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این هفته ۳۸ هزار و و ۵۰۰ اُمین واحد مقاوم‌سازی شده روستایی استان بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: در هفته دولت سال‌جاری ۷۳ هزار و ۵۲۵ اُمین سند روستایی و شهری در چهارمحال و بختیاری اعطاء می‌شود.

نظری دهکردی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون در تمامی مناسبت‌های ملی مانند دهه فجر ۱۳۹۲ تا هفته دولت سال‌جاری ۲ هزار و ۶۲۳ طرح با افزون‌بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری شده است.

وی یادآور شد: ‌در این مدت همچنین عملیات اجرایی ۴۴۸ طرح با افزون‌بر ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش ایرنا،در محموع همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۳۶۳ طرح با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار و یکهزار و ۶۲۰ نفر استغالزایی مستفقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ زنی می‌شود.

از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت است که مصادف با سالروز شهیدان رجایی و باهنر است.

۷۳۶۲/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری دهه فجر کشاورزی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
- برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین مسابقات قرآنی در مدارس سمپاد استان
- نواختن زنگ کار و تلاش به مناسبت هفته کار وو کارگر خانمیرزا
-غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای استان به مناسبت هفته کار و کارگر
-شرکت ۱۵۰ دانشجو معلم استان در طرح آموزشی- تربیتی معراج به میزبانی فرخشهر
-گرامیداشت سالروز شهادت سردار حجازی و رحلت حاج جمعلی کیانی در سامان
-برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره زیست محیط در فرخشهر
- افتتاح سومین پایگاه ۱۱۵ اورژانس بخش ارمند
- افتتاح نخستین آزمایشگاه مرکزی شهرستان خانمیرزا در شهر آلونی
-ارائه خدمات رایگان پزشکی به اهالی روستای شوراب صغیر
- معدوم سازی یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در کوهرنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری