Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: طرح جمع‌آوری باک‌های اضافی و شناسایی دپوهای سوخت از سوی نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان به اجرا در آمده و گشت‌های ویژه‌ای در این زمینه در نقاط مختلف استان بویژه گلوگاه‌های مرزی فعال شده است.

وی افزود: با تلاش ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در یک هفته گذشته علاوه بر شناسایی و کشف یک دپوی غیرمجاز سوخت همچنین 5 باک اضافه کشف، 7 دستگاه خودروی تانکردار و نفتکش توقیف و 5 باند قاچاق سوخت نیز متلاشی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مجموع مواد سوختی قاچاق کشف شده طی این مدت ۸۶ هزار و ۳۶۰ لیتر گازوئیل و بقیه شامل سایر مشتقات نفتی است.

وی بیان کرد: پلیس ضمن توقیف این خودروهای سوخت‌کش و همچنین تخریب دپوهای سوخت قاچاق نسبت به دستگیری و تشکیل پرونده متهمان و معرفی آنها به مراجع قضایی اقدام و با تمام توان با این پدیده شوم اقتصادی مبارزه می‌کند.

کد خبر 4698547

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان زاهدان قاچاق سوخت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق به ارزش سه هزار میلیارد ریال، از مخازن و محل‌های دپو گازوئیل در چند منزل کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: در این زمینه ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد