Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@12:37:46 GMT

با استعفای کلاسنگیانی موافقت شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۰۴۵

با استعفای کلاسنگیانی موافقت شده است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، آرش فولادیان با اعلام این خبر افزود: باشگاه از آقای کلاسنگیانی درخواست کرده بود تا تاریخ ۲۰ مرداد نسبت به اعلام اسامی کادر فنی و بازیکنان اقدام لازم صورت گیرد، اما متاسفانه این اقدام صورت نگرفت؛ چند روز بعد نیز ضرب العجل ۲۴ ساعته‌ای به سرمربی داده شد که متاسفانه وی، کمترین توجهی به این نامه نداشت و طی هفته گذشته نیز عمدتا تمرینات تیم بدون حضور وی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به شرایط خاص سال جاری لیگ برتر بسکتبال و حضور تیم‌های متعدد انتظار می‌رفت آقای کلاسنگیانی به عنوان سرمربی تیم تلاش لازم را به جهت سرعت در روند آماده سازی تیم به کارگیرند که این امر صورت نگرفت.

فولادیان تصریح کرد: به رغم توافق بر سر حقوق و دستمزد سرمربی، با توجه به این موضوع که ایشان کارمند شهرداری هم هستند، اما آقای کلاسنگیانی مبلغ و شرایط درخواستی جدیدی را توسط سرپرست تیم مطرح کرد و همه اقدامات را منوط به مبلغ قرارداد خود نمود که از این شرایط واقعا ناخرسندیم.

او افزود: هیات مدیره در جلسه دوشنبه ۲۸ مرداد نیز با سعه صدر از سرپرست تیم خواست به سرمربی تیم اعلام نماید که نظر هیات مدیره کماکان مبلغ حقوق و دستمزد توافق شده قبلی است و همچنین از سرپرست خواسته شد گزارش آخرین اقدامات سرمربی را به هیات مدیره اعلام نماید.

فولادیان گفت: به رغم همه همراهی‌های صورت گرفته، آقای کلاسنگیانی، در استعفای امروز خود با فرافکنی و اظهارات نادرست، مواردی در خصوص اعمال فشار مدیران در معرفی کادر فنی و بازیکنان مطرح کرده اند که این موضوع قویا تکذیب می‌گردد.

او همچنین گفت: آقای کلاسنگیانی قطعا بهتر از هر کسی می‌داند که اختیار انتخاب سرپرست و مدیر فنی با باشگاه است و هیچ فشاری برای انتخاب کادر فنی و بازیکنان از سوی مدیران و هیات مدیره شهرداری وجود نداشته است و اتفاقا سرمربی اختیار تام در این خصوص داشته است.

فولادیان گفت: به هر حال در پی اقدام امروز آقای کلاسنگیانی، هیات مدیره با توجه به اظهارات نادرست ایشان و همچنین تعلل در معرفی کادر فنی و بازیکنان، ساعاتی پیش به اتفاق آرا با استعفای وی موافقت کرد.

او با تاکید بر اینکه ظرف روز‌های آتی نسبت به رایزنی و معرفی سرمربی جدید اقدام خواهد شد و اختیار مذاکره و جذب بازیکنان به باشگاه محول شده است، تاکید کرد: شهرداری نخستین تیمی بود که کار را شروع کرد، اما متاسفانه فرصت سوزی صورت گرفت؛ به هر حال همچنان عزم جدی مجموعه شهرداری، تدارک تیمی شایسته برای دفاع از اعتبار بسکتبال گرگان و شادی دل هواداران عاشق و متعصب تیم بسکتبال شهرداری گرگان است.

فولادیان ابراز امیدواری کرد: امسال نیز با همت مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان، کلیه عوامل تیم و همراهی هواداران بسکتبال، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر حضور دارد.

انتهای پیام/ز

کلاسنگیانی استعفا داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان