Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش دیودیده عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران افزود: در این نمایشگاه، تولیدکنندگان محصولات خود را با ۲۰ درصد تخفیف به مردم ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه کالاها در این نمایشگاه، به صورت شرایطی به زوجهای جوان عرضه می شود، گفت: هزینه مازاد غرفه‌ها در این نمایشگاه دریافت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیودیده افزود: این نمایشگاه به مدت چهار روز در مصلی شهر یاسوج برپا است و مردم می توانند کالاعای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تر از این نمایشگاه تهیه کنند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه تا دوم شهریورماه با هدف تسهیل ازدواج جوانان برپا است.

دیودیده با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده در شهر یاسوج به هشت نفر وجه نقد برای خرید جهیزیه اهدا می‌شود، گفت: برخی جوانان به دلیل شرایط اقتصادی، در تامین جهیزیه با مشکل مواجه هستند و این نمایشگاه با انعقاد تفاهم‌نامه میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان اجرایی شده است.

وی افزود: تولیدکنندگان برتر کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند و مردم می توانند از این فرت برای تهیه جهیزیه با قیمتی مناسب تر اقدام کنند.

کد خبر 4698536

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج صنعت و معدن نمایشگاه عرضه مستقیم کالا بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید