Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:25:51 GMT

با استعفای سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان موافقت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۴۲۸۴

با استعفای سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان موافقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کلاسنگیانی سرمربی موفق فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان ظهر چهارشنبه به طور رسمی از سمتش استعفا داد که این استعفا مورد موافقت باشگاه قرار گرفت.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه با استعفای حمیدرضا کلاسنگیانی موافقت شده است، گفت: باشگاه از آقای کلاسنگیانی درخواست کرده بود تا ۲۰ مرداد نسبت به اعلام اسامی کادر فنی و بازیکنان اقدام لازم را انجام دهد که این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش فولادیان افزود: چند روز بعد هم ضرب الاجل ۲۴ ساعته‌ای به سرمربی داده شد که متاسفانه وی کمترین توجهی به این نامه نداشت و طی هفته گذشته نیز عمدتا تمرینات تیم بدون حضور وی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص لیگ برتر بسکتبال در فصل پیش رو و حضور تیم‌های متعدد انتظار می‌رفت آقای کلاسنگیانی به عنوان سرمربی تیم تلاش لازم را برای سرعت در روند آماده سازی تیم به کار گیرند که این اتفاق نیفتاد.

فولادیان تصریح کرد: به رغم توافق بر سر حقوق و دستمزد سرمربی، با توجه به این موضوع که ایشان کارمند شهرداری هم هستند اما آقای کلاسنگیانی مبلغ و شرایط درخواستی جدیدی را توسط سرپرست تیم مطرح کرد و همه اقدامات را منوط به مبلغ قرارداد خود نمود که از این شرایط واقعا ناخرسندیم.

وی اضافه کرد: هیئت مدیره در جلسه دوشنبه ۲۸ مرداد نیز با سعه صدر از سرپرست تیم خواست به سرمربی تیم اعلام کند که نظر هیئت مدیره کماکان مبلغ حقوق و دستمزد توافق شده قبلی است و همچنین از سرپرست خواسته شد گزارش آخرین اقدامات سرمربی را به هیئت مدیره اعلام کند.

وی یادآور شد: به رغم تمام همراهی‌های انجام شده، آقای کلاسنگیانی در استعفای امروز خود با فرافکنی و اظهارات نادرست، مواردی در خصوص اعمال فشار مدیران در معرفی کادر فنی و بازیکنان مطرح کرده‌اند که این موضوع قویا تکذیب می‌شود.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه آقای کلاسنگیانی بهتر از هر کسی می‌داند که اختیار انتخاب سرپرست و مدیر فنی با باشگاه است، اظهار کرد: هیچ فشاری برای انتخاب کادر فنی و بازیکنان از سوی مدیران و هیئت مدیره شهرداری وجود نداشته و اتفاقا سرمربی اختیار تام در این خصوص داشته است.

فولادیان افزود: به هر حال در پی اقدام امروز آقای کلاسنگیانی، هیئت مدیره با توجه به اظهارات نادرست ایشان و همچنین تعلل در معرفی کادر فنی و بازیکنان، ساعاتی پیش به اتفاق آرا با استعفای وی موافقت کرد.

وی با تاکید بر اینکه طی روزهای آتی نسبت به رایزنی و معرفی سرمربی جدید اقدام خواهد شد و اختیار مذاکره و جذب بازیکنان به باشگاه محول شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان نخستین تیمی بود که کار را شروع کرد اما متاسفانه فرصت سوزی شد.

فولادیان تصریح کرد: به هر حال همچنان عزم جدی مجموعه شهرداری، تدارک تیمی شایسته برای دفاع از اعتبار بسکتبال گرگان و شادی دل هواداران عاشق و متعصب تیم بسکتبال شهرداری گرگان است.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال هم با همت مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان، تمام عوامل تیم و همراهی هواداران بسکتبال، اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

کد خبر 4698572

منبع: مهر

کلیدواژه: بسکتبال شهرداری گرگان بسکتبال گرگان بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان هفته دولت یاسوج روز خبرنگار سانحه تصادف اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی

به گزارش "ورزش سه" با اعلام محمدمهدی احمدی با موافقتی که بین کنسرسیوم بانکی مالک پرسپولیس صورت گرفت، قرار شد سه کرسی از هیئت مدیره در اختیار بانک شهر قرار گیرد و مدیرعامل توسط بانک شهر تعیین شود. یک سیت هم در اختیار یکی از بانک‌های تجارت یا ملت خواهد بود و رییس هیئت مدیره از طرف یکی از این دو بانک تعیین می‌شود.
در واقع بانک شهر که بیشترین سهام را در بین بانک‌های این کنسرسیوم در اختیار دارد بیشترین نماینده را در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و دو بانک دیگر که هر کدام 20 درصد سهام دارند یک کرسی در اختیار می‌گیرند با این تفاوت که انتخاب رئیس هیئت مدیره نیز برعهد بانک‌های تجارت و ملت خواهد بود.
البته این تغییرات از شروع فصل آینده صورت خواهد گرفت و تغییرات هیئت مدیره صددرصدی خواهد بود و چهار عضو فعلی از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار خواهند رفت.
در عین حال احتمال دارد به‌زودی کنسرسیوم بانکی مالک سهام عمده باشگاه پرسپولیس یک مدیر یا یک عضو هیئت مدیره به تیم مدیریتی باشگاه اضافه کند.
بعد از استعفای حسین خبیری و حضور او در رأس باشگاه خیبر خرم آباد در حال حاضر ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس زوج بوده و شامل حسین شهریاری، پیمان حدادی، محمد دلبری و سید مجید پوراحمدی است که همین حالا می‌توان یک عضو به این جمع اضافه کرد تا تعدادشان فرد شود.
البته مدیرعامل بانک شهر گفته یک ناظر مالی در کنار درویش قرار خواهد گرفت که این ناظر مالی عضو هیئت مدیره هم خواهد بود و بدین ترتیب به زودی اولین نماینده کنسرسیوم بانکی وارد هیئت مدیره سرخ‌ها خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود