Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی، برای فیلم‌های سینمایی ایرانی” زندانی‌ها»به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی،”متری شیش و نیم» به تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان و کارگردانی سعید روستایی، «به دنیا آمدن» به تهیه‌کنندگی محمد احمدی و کارگردانی محسن عبدالوهاب ، ”چهار انگشت» به تهیه‌کنندگی حمید پنداشته و کارگردانی حامد محمدی و ”عرق سرد» به تهیه‌کنندگی مهدی داوری لنگرودی و کارگردانی سهیل بیرقی پروانه نمایش خانگی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی، برای فیلم بلند داستانی ”اشک برف» به تهیه‌کنندگی علیرضا پیرزاده و کارگردانی محمود مقامی پروانه ساخت صادر شد. محمود مقامی از بازیگران با سابقه و ایفاگر کاراکتر یک فرمانده در کمدی پرفروش «اخراجی‌ها» بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اداره‌کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی، با ساخت فیلم‌های کوتاه داستانی‌: قصه پری‌ها به تهیه‌کنندگی و نویسندگی پریناز کنگاوری و کارگردانی سید فرزانه امیری ، آرزوت را نقاشی کن به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مهدی بهمن‌پور،الکترون به تهیه‌کنندگی سالار نسبی طهرانی، نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر، از دو که حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی حسین آشفته،ترسوها به تهیه‌کنندگی محمد متین کهن ترابی ، نویسندگی و کارگردانی سحر محمودی، سکوت بین دو فکر، به تهیه‌کنندگی علی قریان‌زاده دهاقانی، نویسندگی و کارگردانی زامیاد سعدوندیان، پیک به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی حسن پیله‌چیان، شب اجرا به تهیه‌کنندگی قاسم بهشتی، نویسندگی و کارگردانی عطیه بهشتی، فال حافظ به تهیه‌کنندگی پروانه زبان فهم، نویسندگی و کارگردانی امیرعلی محبوب جهانیان، مشعل سرخ به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سیامک چاردولی، تاجی به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی مهدی برجیان، قضاوت پوشالی به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی سید وحید جبارزاده تولون، منتظران عاشق به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی احمد اسماعیلی صالحاتی موافقت شد.

گفتنی است فیلم‌های بلند داستانی چرخش به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی ژیلا محمد شاهی، کافه فرار ۲ به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی نبی قلی‌زاده، سقوط آخر به تهیه‌کنندگی و نویسندگی محمد عنبری و کارگردانی علی عنبری، ثار به تهیه‌کنندگی اسعد بدوی‌پور، نویسندگی علی رستمی‌زاده و کارگردانی ماجد رستمی‌زاده موفق به کسب پروانه ساخت غیرسینمایی شدند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884977

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی
  • ۸ فیلم بلند، ۱۳ مستند و ۲۰ فیلم کوتاه مجوز ساخت گرفتند
  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۶ فیلم‌نامه
  • صدور پروانه ساخت برای ۶ فیلم‌نامه سینمایی
  • موافقت شورای پروانه ساخت آثار سینمایی با ۶ فیلم‌نامه
  • ۶ فیلم‌نامه از شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی مجوز گرفتند
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۲ فیلم‌نامه
  • از حکم مدیران یک جشنواره سینمایی تا صدور چند پروانه ساخت
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی