Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوم تا هشتم شهریور ماه ، همزمان با سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: ارزش طرح های افتتاحی هفته دولت در حوزه بنادر استان ۲۴۰ میلیارد ریال است.

الله مراد عفیفی پور اظهار داشت: دو شرکت مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی، دو پایانه لجستیک کالا و کانتینر و پایانه ترانزیتی و صادراتی، سایبان بندرگاه جزیره هرمز، اسکله‌های گردشگری و رمپ فلزی چند منظوره در مناطق مختلف استان از مهمترین طرح‌هایی است که به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در اجرای این طرح ها، تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع رسانی از خدمات و فعالیت های دولت تدبیر و امید به مردم است و ما نیز در همین راستا تلاش می کنیم.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال بخش خصوصی فرآورده های نفتی گردشگری بنادر قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد