Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فولاد خوزستان نیز بلیط فروشی اینترنتی را راه اندازی کرد.

طرفداری- با تلاشهای مسئولان باشگاه فولاد خوزستان برای خرید بلیط الکترونیکی بازی هفته نخست مقابل تیمهای فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان سامانه فروش بلیط اینترنتی راه اندازی شد.

برای خرید بلیط، بعد از وارد شدن به سایت باشگاه فولاد خوزستان به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

fooladfc.ir بر روی قسمت سامانه فروش بلیط الکترونیکی کلیک کرده و بعد از وارد کردن مشخصات فردی ، کد ملی و شماره تلفن همراه ،کد رهگیری مورد نظر را وارد و پس از تایید شدن ، تیم مورد نظر را انتخاب و جایگاه و صندلی مورد علاقه خود را انتخاب و در نهایت با خرید بلیط از طریق کارت بانکی بلیط خود را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که همراه داشتن بلیط چاپی و کارت ملی برای ورود به ورزشگاه الزامی می باشد.

باشگاه فولاد خوزستان از تمامی هواداران خود می خواهد که با توجه به اینکه این سامانه برای اولین بار در حال ارائه خدمات می باشد صبوری کنند و الزامات سازمان لیگ را رعایت کرده تا در آینده با کمک طرفداران فوتبال شاهد برگزاری مسابقات با کیفیت بالا و رفاه حال تماشاگران محترم باشیم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه

یوسف شعبانی گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۲۷۶ پایانه فروشگاهی صنفی و ۱۷۳ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می‌کنند.

او گفت: تاکنون ۴۹۱ هزار و ۵۱۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالا‌های اساسی کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیک تاثیر مثبتی در تامین سبد معیشتی خانوار داشته و بدون تزریق نقدینگی کمک می‌کند تا مردم بتوانند از طریق کالابرگ الکترونیکی بخشی از مایحتاج ضروری خود را تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید می‌شود؟
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است