Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@14:50:22 GMT

اظهارات نقوی حسینی در مورد مذاکره با آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۸۰۵

سید حسین نقوی حسینی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «موفقیت‌هایی که ایران در منطقه به دست آورده ماحصل مقاومتی است که ملت ایران برگزیده‌اند، لذا پس از این هم مسیر ⁧مقاومت⁩ ادامه خواهد یافت و به هیچ عنوان با دولتمردان آمریکا ⁧مذاکره⁩ نخواهد شد.»

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: توییتر ایران ایران کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ملت ایران آمریکا نقوی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا

برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات حمایتی از فلسطین در پردیس‌های دانشگاهی ایالات متحده انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، برندی سندرز سناتور آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نه آقای نتانیاهو. اگر به این نکته اشاره کنیم که در مدت کمی بیش از 6 ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزار نفر را که ۷۰ درصدشان زنان و کودکان هستند، زخمی کرده است، این یک یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، گفته‌های سندرز پس از آن مطرح شده که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی «اوباش ضد یهود» در پردیس‌های دانشگاهی آمریکا را محکوم کرد.

سندرز گفت: «اینکه اگر اشاره کنیم که بمباران اسرائیل بیش از ۲۲۱ هزار واحد مسکونی در غزه را به طور کامل ویران کرده و بیش از یک میلیون نفر را بی خانمان کرده و اسرائیل زیرساخت‌های غیرنظامی غزه را از بین برده است، "یهودستیزی" نیست.»

این سناتور آمریکایی همچنین ادامه داد، درک اینکه اسرائیل سیستم بهداشت و درمان غزه را نابود کرده است «یهودستیزانه» نیست و همچنین محکوم کردن تخریب ۱۲ دانشگاه و ۵۶ مدرسه غزه توسط نتانیاهو و محروم شدن از تحصیل ۶۲۵ هزار دانش آموز، «یهودستیزانه» نیست.

وی ادامه داد، این «یهودستیزی» نیست که با تقریبا همه سازمان‌های بشردوستانه موافق باشیم که بگوییم اسرائیل «به‌طور غیرمنطقی» جلوی ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را گرفته است.

سندرز گفت: «"آقای نتانیاهو یهود ستیزی شکل پست و نفرت انگیزی از تعصب است که صدمات وصف ناپذیری به میلیون‌ها نفر وارد کرده است. با تلاش برای منحرف کردن ما از سیاست‌های جنگی غیراخلاقی و غیرقانونی دولت تندرو و نژادپرست خود، به شعور مردم آمریکا توهین نکنید. از یهود ستیزی برای منحرف کردن توجه از کیفرخواست جنایی که در دادگاه‌های اسرائیل با آن روبرو هستید استفاده نکنید. روبرو شدن با اتهامات در این دادگاه‌ها یهودی ستیزی نیست تا شما را در قبال اعمال خود پاسخگو کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم