Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان گفت: با تلاش محیط بانان زحمتکش، تعداد ۳۹۵ نفر متخلف زیست محیطی در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ در استان دستگیر شده و پرونده آن ها به محاکم قضایی ارجاع گردیده است.

فتحی بیرانوند افزود: بیشترین تخلف در حوزه صید آبزیان اتفاق افتاده است که در این خصوص ۱۱۷ تور ماهیگیری، ۴ دستگاه موتور برق، و ۸۳۷ قطعه ماهی از متخلفین کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از کاهش آمار شکار پستانداران بزرگ و حمایت شده در سطح استان تصریح کرد: میزان خسارت وارد از سوی شکارچیان متخلف بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است که از این میزان خسارت، ۶۱۸ میلیون تومان وصول شده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان لرستان محیط زیست شکارچیان غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند. 

او با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز رویکردی برای کاهش تنش آبی تابستانی در استان است، تصریح کرد: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده‌ی استان در بخش خانگی است.

فرهاد بختیاری‌فر افزود: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف | تکرار کنکور برای داوطلبان سیل‌زده
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی