Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:39:07 GMT

دفتر خدمات الکترونیک قضایی بخش آبگرم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۸۶۹

دفتر خدمات الکترونیک قضایی بخش آبگرم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که صبح پنجشنبه با حضور امام جمعه، رئیس حوزه قضایی، مدیران اجرایی و مردم بخش آبگرم برگزار شد، اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی این بخش افتتاح شد.

رضا محمدی رئیس حوزه قضایی بخش آبگرم در این مراسم گفت: دستگاه قضایی به دنبال این است که مردم خدمات این دستگاه را به سرعت و با سهولت دریافت کنند که ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در همین راستا بوده است که مردم خدمات دستگاه قضایی را بدون مراجعه به محاکم قضایی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و سامانه ثنا از تراکم جمعیت و رفت و آمد مردم در محاکم قضایی جلوگیری و موجب تسریع در دریافت خدمات دستگاه قضایی و رسیدگی به درخواست ها و پرونده ها می شود.

محمدی در ادامه بیان کرد: ما در دستگاه قضایی به دنبال این هستیم که مردم فقط در زمان رسیدگی پرونده در محاکم حضور داشته باشند و سایر امور را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و یا از طریق سامانه های طراحی شده و در منزل پیگیری کنند.

رئیس حوزه قضایی بخش آبگرم در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و سامانه های سمپ و ثنا در جهت حفظ آبرو و حیثیت افراد بوده است و امیدواریم مردم نیز با همراهی خود به دستگاه قضایی کمک کنند تا این خدمات گسترش یابد.  

کد خبر 4698697

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا محمدی دادگستری قزوین دستگاه قضایی قزوین بوشهر شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان یاسوج هفته دولت عید سعید قربان سانحه تصادف اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • مجوزهای الکترونیک به نفع فعالان اقتصادی واقعی است
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت