Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:41:10 GMT

آیین خطبه‌خوانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۷۳۵۶

آیین خطبه‌خوانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

در ابتدای این مراسم، پس از قرائت آیاتی چند از قرآن کریم، آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و در ادامه بهرام سرمست استاندار قم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، بر انجام خدمت بیشتر به مردم تاکید کردند.

 آیین پرفیض و معنوی خطبه خوانی توسط یکی از مداحان و خادمان بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) و  زیارت مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه (س) توسط  ولی فقیه در استان، استاندار و مسئولان از دیگر برنامه های آیین خطبه خوانی در این مکان مقدس مقدس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوم تا هشتم شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نامگذاری شده است.    

۷۴۰۶/ ۶۱۳۳/ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت قم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان