Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مسابقات تنیس روی میز المپیاد استعدادهای برتر پسر کشور در اصفهان برگزار شد که در بخش تیمی، تیم آذربایجان غربی به مقام هفدهم دست یافت.

در این رقابت ها، تیم آذربایجان غربی ابتدا در مرحله مقدماتی بعد از برد برابر گیلان و شکست برابر اصفهان و خراسان رضوی به دور رده بندی رفت و در این مرحله با شکست تیم های اردبیل و گلستان بطور مشترک به همراه هرمزگان، البرز و لرستان هفدهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات انفرادی نیز محسن رضا قلی زاده، محمد امین برنجی، محمدحسین تیرانداز و سینا بدلی به عنوان نماینده های استان به مصاف حریفان رفتند که محسن رضا قلی زاده بعد از صعود به دور حذفی در نهایت با شکست در مرحله 1/8 از راهیابی به جمع 8 نفر برتر بازماند.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس روی میز پینگ پنگ المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور المپیاد استعدادهای ورزشی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود