Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حمید عرفه یگانه معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،با اشاره به خرابی  تلکابین گنجنامه همدان در شب گذشته، گفت: در ساعت ۲۰ شب گذشته به مرکز  کنترل و عملیات  جمعیت هلال احمر استان همدان گزارش خرابی تلکابین اعلام شد که دراسرع وقت تیم‌های عمیلات  هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از گردشگران و مسافران در ارتفاعات الوند و دشت میشان گرفتار شده بودند، گفت:  این افراد توسط امداد گران جمعیت هلال احمر  به گنجنامه انتقال داده شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: در این عملیات  ۵ تیم امداد کوهستان، یک تیم واکنش سریع و یک تیم آفرود تا ساعت ۱۵ بامداد به حادثه دیدگاه امداد رسانی کردند.

یگانه در ادامه افزود:  دراین  عملیات ۱۵ خوردو آفرود هلال احمر، یک خودرو از میراث فرهنگی و یک خودرو آفرود شخصی حادثه دیدگان را به  گنجنامه انتقال دادند.

او با بیان اینکه در این عملیات ۲۰ نفر دچار شوک عصبی و افت فشار شدند، افرود: بیش از ۲۸ تخت پتو بین حادثه دیدگاه توزیع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان  خاطر نشان کرد: در این عملیات ۵۰ امداد گر جمعیت هلال احمر استان در ۷ تیم امدادی که گردشگران و مسافران امداد راسانی کردند.

یگانه با اشاره به توقف و کندی تلکابین  گنج نامه، بیان کرد: افراد گرفتار در کابین  به علت  آهستگی  حرکت پس از مدتی طولانی به ایستگاه ابتدایی منتقل شدند.

در ادامه داستان های تلکابین گنجامه شب گذشته برای چندمین بار این تلکابین دچار حادثه و توقف در حرکت شد. تلکابین گنجامه همدان که با حواشی ومنتقدان زیادی در ارتفاعات گنجنامه و بکر الوند سال‌ها پیش آغاز به کار کرد و با وعده مسئولان و متولیان، مجموعه مرکزی برای جذب گردشگر و توریست عنوان شد حالا پس از سریال تکراری خرابی تلکابین خود  می‌تواند عاملی برای عدم جذب گردشگر و توریست از منطقه کردشگری گنجنامه شود.

انتهای پیام/د.ا

خرابی مجدد تلکابین گنجامه همدان

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به مصدوم با ناراحتی قلبی در ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت:پس از ۳ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به مصدوم ۶۰ ساله دسترسی پیداکردند و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدوم به صورت ایمن به پایین دست کوهستان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود:فرد مصدوم مردی ۶۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و به دلیل ناراحتی قلبی، هوشیاری خود را از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت