Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اقامه نماز گلستان از برگزاری بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز در استان با عنوان « نماز و مدرسه» در آذرماه امسال خبر داد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، قاسم محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آذرماه امسال استان گلستان میزبان بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی « نماز و مدرسه» را موضوع این دوره از اجلاسیه برشمرد و گفت: راهکارهای رونق نماز در مدرسه، راه‌های دعوت به نماز در مدرسه، نقش روحانی، مدیران و معلمان در دعوت دانش‌آموزان به نماز و غیره در این اجلاس مورد بحث قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند تا بیستم آبان ماه امسال آثار خود را در قالب ایده‌ها و تجربه‌های موفق، کتاب و مقاله، رمان، قصه، خاطره و سرود، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم کوتاه و موشن‌گرافی، عکس، خط، پوستر، اینفوگرافی و تابلو مقاله به سایت ستاد اقامه نماز ارسال کنند.

وی با اشاره به تعداد جمعیت دانش‌آموزی استان گفت: بیش از 354 هزار دانش‌آموز در مدارس استان تحصیل می‌کنند که بیش از 209 هزار نفر آنان مقطع ابتدایی هستند و باید از همین دوران مباحث مربوط به نماز را به آنان آموزش داد.

امام جمعه مشهد: پیش‌نمازهای مساجد یک وعده هم به مدارس بروند و نماز بخوانندامام جمعه بجنورد: توجه به نماز انسان را در رسیدن به مقصد کمک می‌کندمعاون ستاد اقامه نماز کشور: اقامه نماز جماعت در بیش از 65 هزار مدرسه/ اجلاسیه نماز آذرماه برگزار می‌شود

محمدی بیان داشت: 700 نمازخانه در مدارس استان وجود دارد که برخی از این مدرسه‌ها دو شیفت هستند. 400 روحانی برای اقامه نماز به این مدارس اعزام می‌شود و در بقیه مدرسه‌ها نیز کمبود روحانی با به‌کارگیری مدیران و مربیان تربیتی برطرف خواهدشد.

وی با بیان اینکه باید موضوعات مربوط به نماز در مدارس مورد آسیب‌شناسی قرار بگیرد، افزود: همه دستگاه‌ها باید برای تقویت جایگاه نماز در مدارس به آموزش و پرورش کمک کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همچنین گفت: پیش از برگزاری اجلاس اصلی، پیش اجلاسیه‌هایی در شهرستان‌های مختلف برگزار خواهدشد تا فضا برای برگزاری بیست و هشتمین دوره اجلاس سراسری نماز در استان فراهم شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)