Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا از توزیع ۱۸ هزار و ۷۶۲حلقه لاستیک در سایز ۱۸۵/۶۵/۱۵/۱۴ خبر داد و افزود: در مرحله شهرستانی نیز ۸۰۶ حلقه لاستیک در این سایز توزیع شده است.

او اظهار داشت: در سایز ۷۰۰  -۱۶ نیز ۲۴۷۰ حلقه لاستیک در مجموع مراحل و در مرحله شهرستانی ۲۲۲ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در سایز ۷۵۰-۱۶ یک هزار و ۹۸۶ حلقه لاستیک در مجموع مراحل توزیع لاستیک و ۱۷۰ حلقه نیز در مرحله شهرستانی تحویل شده است.

وی از توزیع یک  هزار و ۴۸۴ حلقه لاستیک در سایز ۸۲۵-۱۶ خبر داد و گفت: در مرحله شهرستانی هم ۱۴۸ حلقه لاستیک در این سایز توزیع شده است.

کرمی با بیان اینکه در سایز ۲۳۵*۱۷۵ نیز ۲۱۲ حلقه لاستیک توزیع شده عنوان کرد: در سایز ۱۰۰۰-۲۰ نیز ۴۴۴ حلقه لاستیک طی مجموع مراحل توزیع و ۲۶ حلقه نیز در مرحله شهرستانی تحویل شده است.

وی ادامه داد: در سایز ۱۱۰۰-۲۰ هم ۲۲۴ حلقه لاستیک و در مرحله شهرستانی ۴۸ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در سایز ۱۲۰۰ -۲۰ هم ۶۹۴ حلقه لاستیک طی مجموع مراحل و در مرحله شهرستانی هم ۲۶۸ حلقه لاستیک توزیع شده است.

کرمی از توزیع  ۴۴ حلقه لاستیک در سایز ۱۳*۲۲۵ خبر داد و گفت: در سایز ۱۲۰۰-۲۴ نیز ۲۴ هزار و ۹۹۵ حلقه لاستیک در مجموع و طی مرحله شهرستانی هم ۶۴۸ حلقه لاستیک توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در سایز ۳۱۵/۸۰/۲۲/۵ بیش از ۲۶ هزار حلقه لاستیک طی همه مراحل و در مرحله شهرستانی هم ۶۷۲ حلقه لاستیک توزیع شده خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار و ۴۳۱ حلقه لاستیک نیز در سایز ۳۸۵/۶۵/۲۲/۵ طی مراحل توزیع و در مرحله شهرستانی هم ۲۱۶ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل شده است.

اکنون ۲۴۳ دستگاه اتوبوس، هزار و ۳۶۵ دستگاه مینی بوس و یک هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می‌دهند.

۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

همچنین بیش از سه هزار و ۵۶۱ هزار راننده برون شهری در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

بیش از ۲ میلیون نفر در ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستای استان کرمانشاه سکونت دارند.
۳۰۳۳/‌۸۰۶۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اتوبوس حمل و نقل حمل و نقل عمومی خودرو راهداری و حمل و نقل جاده قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

دریافت 138 MB کد خبر 6089188

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • بازار لاستیک ترمز برید