Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی پیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین اردوی تیم ملی روئینگ پسران جوان با حضور پنج پاروزن در دریاچه آزادی برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این اردو که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ از فردا / اول شهریور/ در دریاچه آزادی آغاز می‌شود، امیر رضازاده از آذربایجان غربی به عنوان نماینده استان حضور خواهدداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این مرحله از اردو تا ۲۶ شهریور ادامه خواهد داشت و محمدعلی قرائت  مربی، امیر حسین کاویانی کمک مربی و مرتضی قاطع سرپرست اردو خواهندبود.

رییس هیات قایقرانی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین سینا پاشایی و آرتا هاشمی از آذربایجان غربی جزء پنج قایقران دعوت شده به اردوی استعدادیابی هستند که همزمان با اردوی جوانان در دریاچه آزادی حضور خواهندیافت.

آذربایجان‌غربی و شهرستان نقده یکی از قطب‌های مهم قایقرانی در کشور است و محسن شادی از اهالی این شهرستان با کسب ۲ مدال طلا جوانان جهان در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ و ۲ مدال طلا در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ یکی از قهرمانان صاحب‌نام رویینگ ایران محسوب می‌شود.

۹۹۳۹/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی اردوی تیم ملی بازی شادی مسابقات قهرمانی آسیا قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی