Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، عبدالله شیرکوند صبح پنچشنبه در نشست با فرماندار دشتی ضمن تقدیر از حمایت های صورت گرفته از مجموعه تامین اجتماعی در سطح شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ خدمات تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری صورت می گیرد و افراد می توانند با ورود به سامانه از این خدمات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه نقش بسزایی در رضایت مندی مردم دارد، افزود: تلاش داریم این خدمات را تا پایان سال به ۲۰۰ فعالیت برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرکوند بر ضرورت تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی در سال رونق تولید بسته های حمایتی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغال زا تدوین کرده است.

وی اضافه کرد: بخشودگی جرایم کارفرمایان یکی از این بسته ها است که کارفرمایان می توانند از ۱۳ خردادماه لغایت ۱۳ شهریور ماه از این بخشودگی استفاده کنند.

شیرکوند بیان کرد: تاکنون ۳۰۰ درخواست از کارفرمایان دریافت شده که مورد بررسی قرار می گیرد.

فرماندار دشتی نیز با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی مطلوب است بر ضرورت انعکاس مطلوب آن در سطح جامعه تاکید کرد.

عبدالله نادری افزود: دولت تاکیدات ویژه ای در جهت ارتباط مدیران با مردم دارد و حضور مدیران کل استان در شهرستان ها و دیدار با مردم کار بسیار ارزشمندی است.

وی بر ضرورت تسریع در روند اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به برنامه زمان بندی باید تلاش بیشتری صورت بگیرد تا در زمان موعد به بهره برداری برسد.

کد خبر 4698746

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی تامین اجتماعی قزوین بوشهر شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال وبختیاری در نشست شورای اداری بخش ناغان شهرستان کیار، گفت: برای جاده ارتباطی شلمزار، ناغان به کارون ۴ از محل اعتبارات دور نخست سفر‌های استانی رئیس جمهور به استان و ردیف‌های بودجه‌ای دیگر تامین اعتبار شده است.

وی افزود: همچنین ماده ۲۳ جاده فرخشهر - شلمزار - دزک نیز که با این جاده ارتباطی موضوعیت دارد، گرفته شده است.

حیدری همچنین بر ضرورت تامین اعتبار لازم برای تامین بخشی از مطالبات تونل زره نیز تاکید کرد.

وی در خصوص اهمیت اجرای پروژه پمپاژ آب کشاورزی در ناغان، گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دور نخست سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری مصوب شده که اجرای کامل این طرح می‌تواند تحولی در قطب کشاورزی استان به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید

برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار

حیدری با تاکید بر ساماندهی مسیر‌های رودخانه‌ها در منطقه ناغان، گفت: تلاش می‌شود با به سرانجام رساندن طرح پمپاژ آب کشاورزی در ناغان هدیه خوبی از طرف دولت سیزدهم به مردم این منطقه داده شود.

وی تاکید کرد: ساماندهی و تامین آب پایدار شهر‌ها و روستا‌های بخش ناغان به خصوص روستا‌هایی که آب ندارند از محل اعتبارات محرومیت زدایی، سفر استانی دولت و سایر منابع اعتباری تامین اعتبار شود.

حیدری همچنین سرعت بخشی در روند اجرای دامداری‌ها، توسعه گلخانه‌ها و تبدیل آبیاری سنتی به نوین، رفع مشکلات محدودیت زیست‌محیطی روستاها، حل مشکل پسماند، رفع مشکلات و تامین آب ناحیه صنعتی و معادن، ایجاد ظرفیت گاز و گازرسانی به گلخانه‌ها در بخش ناغان، ایجاد نشاط با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف نهضت ملی از اولویت‌های دولت سیزدهم، است بیان داشت: سرعت بخشی در روند تعیین تکلیف زمین برای نهضت ملی مسکن در شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین تامین زمین جوانی جمعیت در روستا‌ها و شهر‌ها باید به عنوان یک اولویت باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف طرح‌های تفصیلی و تکمیلی شهر و همچنین ورودی شهر ناغان تاکید کرد.

شهرستان کیار در فاصله ۳۵کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و بخش ناغان در ۸۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی