Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:37:53 GMT

سرقت تابلوهای ایمنی بازی با جان کاربران جاده ها است

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۳۳۳

سرقت تابلوهای ایمنی بازی با جان کاربران جاده ها است

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: به دنبال تغییر قیمت در برخی از آلیاژ ها ، افراد معلوم الحال اقدام به سرقت تابلوها و حتی صفحات خورشیدی چراغ ها کردند.

وی اضافه کرد: تابلوها بهترین راهنما برای رانندگان به ویژه هنگام تاریکی هوا هستند چرا که پرتگاه ها، پیچ ها، محل های سبقت ممنوع و دیگر توصیه های مورد نیاز را در قالب تصاویر به راننده منتقل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه وسعت دید راننده در شب نسبت به روز به کمتر از پنج برابر می رسد، بیان کرد: سرقت تابلوهای ایمنی نصب شده در یک محور شریانی بیش از ۵۰ درصد میزان تصادف ها را در آن جاده افزایش می دهد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته برخی از افراد اقدام به سرقت صفحات خورشیدی متعلق به چراغ های چشمک زن و سولار حاشیه جاده ها کرده و از آن در باغ خود استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: این طیف از سارقان یا به کابل برق دسترسی نداشته یا تمایلی برای پرداخت هزینه به منظور برق کشی به باغ خود ندارند بنابراین اقدام به سرقت صفحه های خورشیدی می کنند.

سرهنگ عزیزی یادآوری کرد: چندی پیش ماموران پلیس راه یک فرد را که در حال سرقت تابلو در آزاد راه همدان - ساوه بود دستگیر و تحویل مرجع قضایی دادند.

به گفته «حمید پرورشی خرم» معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان پنج ماهه امسال ۵۰۰ تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی جاده های ارتباطی این استان به سرقت رفته و بیشتر آنها با رقم نازلی به فروش رسیده است که ۳۷ دستگاه از این تعداد، چراغ چشمک زن بوده است.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ماموران کلانترهای ۱۲ با اقدامات تخصصی ۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه موبایل کشف شد، تصریح کرد: متهمان در روند تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899528

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان