Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:57:58 GMT

اجرای ۸۵ پروژه در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار مشهد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۴۲۰

اجرای ۸۵ پروژه در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار مشهد

شهردار مشهد گفت: در مناطق حاشیه‌ای مشهد ۱۲ عرصه مشترک فعالیت با سپاه پاسداران خواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی اظهار کرد: مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد به هشت پهنه تقسیم و برنامه‌های متعددی در قالب طرح نجات مناطق حاشیه‌ای این شهر وجود دارد که در دو پهنه آن، با سپاه پاسداران و قرارگاه سپاه پاسداران در بلوار برونسی همکاری داریم؛ تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در همه پهنه‌ها با کیفیت عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد: ساخت چنین پروژه‌هایی موجب افزایش نشاط اجتماعی و ایجاد خاطرات مثبت در شهروندان شود.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه به ایجاد برابری و عدالت معتقد هستیم، تصریح کرد: وقتی افراد بزرگی چون شهید چمران را در کشور داریم که در جهت ایجاد عدالت تلاش کرده‌اند ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که تمام شهروندان را به نقطه برابری استفاده از امکانات برسانیم.

وی با بیان اینکه وقتی در شهر اسلامی زندگی می‌کنیم،  بالای شهر و پایین شهر نداریم، افزود: اینکه تاکنون شرایط نابرابر بوده است، نباید ماندگار شود پس برای برابری و عدالت گام برداریم تا ذره‌ای در این راه توقف نداشته باشیم.

شهردار مشهد با بیان اینکه ۸۵ پروژه توسط شهرداری در پهنه‌های مناطق کم برخوردار در حال اجرا است، ادامه داد: هرکدام از پروژه‌های تعریف شده برای مناطق حاشیه‌ای شهر شامل زیر پروژه‌هایی چون حوزه حمل و نقل است.

کد خبر 386723

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار مشهد شهرداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پروژه هاي عمراني محرومیت زدایی کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی