Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@00:33:24 GMT

مناسب سازی معابر، بوستان و ساختمانهای منطقه ۱۵

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۸۷۹

مناسب سازی معابر، بوستان و ساختمانهای منطقه ۱۵

امتداد :معابر، بوستان و ساختمانهای منطقه ۱۵ برای تسهیل تردد ایمن توان یابان، سالمندان و جانبازان طی ۵ ماه نخست سال مناسب سازی شد.

به گزارش امتداد ، علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این اقدامات با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و در راستای ارتقای کیفیت زندگی این عزیزان و با هدف ایجاد محیط بدون مانع و قابل دسترس جهت مشارکت افراد دارای معلولیت در فراهم آوردن فرصت برابر به آنها در برخورداری از امکانات زندگی اجتماعی همانند سایر افراد، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اقدامات انجام شده در بوستان گلزار اشاره کرد و گفت: ایجاد پارکینگ ویژه توان یابان در نزدیکی ورودی، ایجاد خط کشی عابر پیاده ویژه معلولین، ایجاد رمپ در مسیر های حرکتی، اجرای مسیر نابینایان با استفاده از کفپوش های پولکی در محل تقاطع ها و موزاییک های شیار دار در مسیر تردد نابینایان، اصلاح شیارهای غیر اصولی اجرا شده مسیر تردد نابینایان، تجهیز سرویس های بهداشتی با نصب دستگرد کمکی عمودی و ایجاد رمپ در ورودی فضای سرویس بهداشتی از جمله این اقدامات است.

حلاجیان افزود: محور شهید بقایی حدفاصل بزرگراه بسیج تا میدان شاهد نیز با ایجاد توقفگاه معلولین در طول خیابان، حذف برآمدگی بیشتر از ۲ سانتی متر ارتفاع در مسیر عابر، اجرای صحیح مسیر نابینایان، تعبیه میله دستگرد در طرفین عرضی پل ارتباطی بین پیاده رو و سواره رو، شیب بندی مناسب از پیاده رو به سواره رو در مسیر تردد نابینا، عدم وجود موانع فیزیکی در مسیر تردد نابینا، اجرا شدن موزاییک های شیار دار در مسیر تردد نابینا، استفاده از موزاییک های پولکی دار مقابل پله ها، پل ها، تقاطع ها و دیگر نقاط خطر آفرین احتمالی و اصلاح شیارهای غیر اصولی اجراشده در مسیر تردد نابینا مناسب سازی شد.

معاون فنی و عمران اضافه کرد: همچنین ساختمان شماره یک، معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری منطقه و سرای محله رضویه با نصب میله دستگیر در دو طرف کنار پله و ایجاد رمپ در ورودی ساختمان برای تسهیل تردد توان یابان ایمن سازی شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش خبر داد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار است به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از ساعت ۵:۳۰ صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز می شود و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قرار است مراسمی در بش قارداش برگزار شود که طی آن به مناسبت روزهای اعلام شده، یک نفر به نمایندگی از فعالان آن عرصه تقدیر می‌شود.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به حضور در این پیاده روی خانوادگی حتما کفش ورزشی به پا داشته باشند، اظهار کرد: طی مسیر با چای و خرما از شرکت کنندگان پذیرایی می شود. غرفه های فروش غذاهای خانگی در بش قارداش مستقر خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد، این مراسم پیاده روی با قرعه کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود و اتوبوس رایگان نیز برای برگشت از بش قارداش به سمت چهارراه ۱۷ شهریور و میدان شهید هماهنگ شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • شمش خم کن چیست؟
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان