Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل نعمت زاده ظهر پنج شنبه با اعلام خبر راه اندازی مرکز  نگهداری از سگ های خیابان گرد در کهریزک، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از حیوانات و سگ های خیابان گرد، تاسیس مرکز نگهداری در فهرست برنامه های مدیریت شهری شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح خصوصی سازی، با دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی امتیاز و تسهیلات لازم جهت راه اندازی مرکز نگهداری از سگ های خیابان گرد واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت زاده افزود: در این فراخوان عمومی از علاقه مندان و نمایندگان رسمی تشکل ها(NGO) جهت تاسیس مرکز نگهداری از سگ‌های خیابان گرد دعوت بعمل می آید ، که با مشارکت در این طرح اعلام امادگی کنند ، تا با دراختیار قرار دادن زمین از سوی شهرداری به سرمایه گذاران شرایط ساخت و راه اندازی مرکز نگهداری فراهم گردد.

شهردار کهریزک گفت: در این فراخوان عمومی از علاقه مندان و نمایندگان رسمی تشکل ها(NGO) در خصوص تاسیس مرکز نگهداری از سگ‌های خیابان گرد دعوت بعمل می آید جهت مشارکت در این طرح اعلام امادگی کنند تا با دراختیار قرار دادن زمین از سوی شهرداری به سرمایه گذاران شرایط ساخت و راه اندازی مرکز نگهداری فراهم گردد.

کد خبر 4698973

منبع: مهر

کلیدواژه: سگ ولگرد شهرداری کهریزک بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • استفاده از الگوهای نوین مشارکتی در پروژه‌های شهری اصفهان