Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم شمس روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در ابرکوه افزود:  ۱۲۸ هزار بهره بردار حقیقی و حقوقی در صندوق‌های استانی، منابع طبیعی، تخصصی، شهرستانی و صندوق‌های حمایت از فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی کشور عضو صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی هستند.

وی  همچنین از تشکیل و فعالیت ۱۹ صندوق زنان روستایی در کشور خبرداد و اضافه کرد: سرمایه‌ای این صندوق‌ها بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تعداد صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در کشور تا پایان امسال به ۱۵۰ صندوق خواهد رسید که بیش از ۸۰ مورد از آنها در شهرستان‌ها فعالیت می کنند.

وی هدف از ایجاد صندوق حمایت از بخش کشاورزی را تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری در این بخش و زیربخش‌های وابسته به آن عنوان کرد و گفت: سرمایه این صندوق متعلق به تمام کشاورزان ، بهره برداران و تشکل‌های این بخش است و تقویت آن رونق بیشتر بخش کشاورزی را بدنبال دارد.

عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی کشور برای تبیین اهداف تشکیل این صندوق و نحوه استفاده از تسهیلات آن برای اعضای این صندوق به ابرکوه سفر کرده است.

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با هدف افزایش بهره وری و ایجاد ارزش افزوده در تولید فراورده‌های باغی، زراعی و دامی با سرمایه اولیه ۲۱ میلیارد ریال از ۲۸ مرداد ماه جاری در شهرستان ابرکوه آغاز به کار کرده است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بخش کشاورزی زنان سرمایه سرمایه گذاری کشاورزی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن

امتداد -پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن با نماد «مالک آتیه» از صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با اخذ مجوز پذیره‌نویسی از سازمان بورس و اوراق بهادار، در بازار سرمایه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، پذیره‌نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن» در اولین روز از شروع فعالیت خود فراتر از انتظارات پیش رفت به گونه‌ای که در اولین روز پذیره‌نویسی، با استقبال متقاضیان مواجه شد.

شهاب الدین شمس، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه که یکی از شرکتهای زیرمجموعه بانک مسکن است؛ در این خصوص گفت: صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات یکی از ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه کشور است که با استفاده از آن می‌توان با مبالغ کم و سرمایه‌گذاری‌های کوچک، وارد بازار ملک شد و از عواید آن بهره برد. دلیل تشکیل این نوع صندوق علاوه بر کسب بازدهی در یک کلاس دارایی جدید، حفظ ارزش پول برای سرمایه‌گذاران است.

وی همچنین در خصوص مزایای سرمایه گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن افزود: نقدشوندگی بالا، شفافیت اطلاعات و نظارت مداوم حسابرس‌ و متولی بر صندوق، سرمایه‌گذاری آسان از طریق پنل تمامی کارگزاری‌ها به ‌صورت بر خط، توزیع سود و تقسیم درآمد اجاره و یا سود معاملات املاک‌ بین دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری، معافیت از مالیات و کاهش هزینه نگهداری را از جمله مزایای سرمایه گذاری در این صندوق است.

شایان ذکر است پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​