Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@09:03:47 GMT

رقابت های فوتبال هرمزگان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۸۹۶

رقابت های فوتبال هرمزگان آغاز شد

رییس کمیته اجرایی هیات فوتبال هرمزگان گفت: در گروه نخست تیم های ثامن کردرمیناب، نور پاقلاتان، اتحاد کردر سیریک و خواجه عطا بندرعباس باهم رقابت می کنند.
محمد بارانی روز پنجشنبه افزود: در گروه دوم نیز تیم های استقلال زرین قشم، ماهان حاجی آباد، کشاورز گزیر بندرلنگه و شناورسازی پی پشت قشم به صورت دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: در نخستین روز از آغاز این رقابت هاچهار دیدار  بین تیم های ثامن کردر میناب و کردر سیریک و نور پاقلاتلان وخواجه عطا بندرعباس در گروه نخست برگزار شد.
این مسوول ورزشی اظهار داشت: دربازی نخست تیم ثامن کردر میناب با گل های علیرضا ذاکری و مهدی زاهدی حریف همنام خود کردر سیریک را شکست داد وتیم نور پاقلاتان با چهار گل از  خواجه عطا بندرعباس با  ۳ جلو زدو سه امتیاز را کسب کرد.
بارانی ادامه داد: در گروه دوم نیز که به میزبانی قشم در ورزشگاه تختی این شهربرگزار می شود،  ۲ بازی بین تیم های استقلال زرین قشم و شناورسازی پی پشت قشم برگزار شد که تیم استقلال چهار بر دو از حریف جلو زد.
وی گفت: تیم های ماهان نوین حاجی آباد و کشاورز گزیر بندرلنگه باهم به رقابت پرداختند که تیم ماهان چهار بر دو تیم حریف را شکست داد.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استقلال بازی فوتبال قشم تیم قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

ایسنا/هرمزگان همزمان با سفر رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان، ۱۲ طرح عمرانی و خدماتی زیرمجموعه اداره کل زندان‌های هرمزگان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید