Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:08:45 GMT

افتتاح استادیوم نوشهر با حضور جهانگیری

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۰۹۶۷

ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای نوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای نوشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان افتتاح و به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق جهانگیری پس از افتتاح این ورزشگاه در محوطه چمن حضور یافت و با نوجوانانی که مشغول تمرین بودند از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.معاون اول رئیس جمهور همچنین در حالی که از سوی وزیر ورزش و جوانان همراهی می‌شد، از بخش‌های مختلف ورزشگاه بازدید کرد و با توضیحات مسئولان از جزئیات احداث و بهره‌برداری این مجموعه مطلع شد.

 

این ورزشگاه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان، توسط بسیج سازندگی کربلای مازندران احداث شده است. علاوه بر ۸۳۰۰ متر مربع مساحت زمین چمن، ۴۱۰۰ متر فضای سکوها که دارای سایبان و صندلی برای تماشاگران می‌باشد، نمایشگر ورزشگاهی، سیستم روشنایی برای بازی در شب، جایگاه VIP و ۱۱۰۰ متر مربع فضای اداری نیز در این مجموعه ساخته شده است. ورزشگاه شهدای نوشهر دارای استانداردهای بین‌المللی نیز است.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در سال های گذشته اقدام به ساخت ورزشگاه جدید یا نوسازی استادیوم‌های قدیمی خود کرده‌اند. اما امروزه این مساله کمی دشوارتر به نظر می‌رسد. یکی از دلایل اصلی آن، هزینه‌های بالایی است که برای ساخت یک استادیوم جدید به باشگاه ها تحمیل می‌گردد. در این ویدیو به بررسی عوامل موثر در افزایش هزینه‌های ساخت ورزشگاه‌های جدید فوتبال می‌پردازیم.

دانلود (19.5MB)

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است