Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:44:10 GMT

سارقان محتویات خودرو در بروجرد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۰۸۷

سارقان محتویات خودرو در بروجرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: سارقان محتویات خودرو در بروجرد دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، سرهنگ مهدی پور غلامحسین ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان از دستگیری عامل توزیع مواد مخدر و سارقان محتویات خودرو در بروجرد خبر داد و اظهارداشت: در پی چندین فقره سرقت منزل با انجام کار پلیسی ماموران این فرماندهی موفق به کشف و ضبط  حدود 6 کیلوگرم مواد مخدر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باند سازمان یافته سرقت اینترنتی در استان بوشهرمتلاشی شد1.9 میلیون نخ سیگار قاچاق در کردستان کشف شد؛ دستگیری 5 قاچاقچیماجرای دستگیری شهردار خرم‌آباد؛ اتهامات «رشیدی» چیست؟+جزئیاتوی افزود: ماموران این شهرستان در این رابطه 49 کیلوگرم انواع ساچمه فشنگ شکاری، 2130 عدد فشنگ شکاری،1200 عدد چاشنی فشنگ شکاری، یک قبضه قنداق چوبی سلاح شکاری، 2 کیلو و 500 گرم باروت سیاه  و2 قبضه سلاح تک لول کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: در عملیاتی دیگر یک ست کامل لوازم صوتی ولپ تاپ به ارزش 20 میلیون تومان از منزل احدی از سارقان کشف و ضبط  شد و متهم به 18 فقره بزه ارتکابی معترف و دو نفر مالخر نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در هماهنگی با مرجع قضایی 4  نفر متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل زندان شدند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرهنگ حسین زلقی در تشریح این خبر گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ماموران کلانترهای ۱۲ با اقدامات تخصصی ۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه موبایل کشف شد، تصریح کرد: متهمان در روند تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست، هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899528

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد