Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@21:02:20 GMT

شیوه مرد شیاد برای اخاذی از زنان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۴۲۸

ایران نوشت: سردار حسین رحیمی- فرمانده انتظامی تهران بزرگ - در حاشیه اجرای طرح «کاشف» گفت: سارقان بازداشت شده در طرح کاشف تاکنون به 2 هزار و 400 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و 56 درصد آنها سابقه‌دار هستند.

در بین آنها  مرد شیادی  است که خود را مشاور و روانشناس معرفی می‌کرد و پس از تعرض به زنان از آنها اخاذی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  چگونه طعمه‌هایت را شناسایی می‌کردی؟
با گوشی تلفن همراهم به‌صورت اتفاقی شماره می‌گرفتم. اگر زن جوانی پشت خط بود، با او صحبت می‌کردم اما اگر مرد بود تماس را قطع می‌کردم.   به زن‌ها چه می‌گفتی؟
 به دروغ خودم را مشاور، روانشناس و روانکاو معرفی و اعتمادشان را جلب می‌کردم سپس از آنها می‌خواستم برای مشاوره بیشتر به مرکز خیریه‌ام بیایند.اما مرکز خیریه‌ای در کار نبود، من خانه‌ای را اجاره کرده بودم و آنها را به خانه می‌بردم. بعد از آزار و اذیت دختران و زنان جوان، بدون آنکه آنها متوجه شوند فیلم می‌گرفتم.بعد هم تهدید می‌کردم که اگر به من پول و طلا ندهند عکس و فیلم‌هایشان را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد.   شگرد دیگری هم داشتی؟
به سوژه‌هایم می‌گفتم که شما افسردگی دارید و برای از بین رفتن این افسردگی و استرس باید انرژی درمانی شوید. به آنها می‌گفتم طلا انرژی مثبت دارد و هر چه طلا داخل خانه دارید داخل کیسه‌ای گذاشته و به پارکی در نزدیکی خانه‌تان بروید. راه رفتن با طلا داخل پارک باعث انرژی مثبت و از بین رفتن استرس و افسردگی می‌شود. آنها هم کاری را که گفته بودم انجام می‌دادند. به آنها می‌گفتم آدرس محلی را که هستید به من بدهید تا از دور ببینم انرژی‌های منفی از بدنتان خارج شده است یا نه. آنها هم طبق خواسته‌ام آدرس پارک را می‌دادند و من با چاقو به سراغشان می‌رفتم و طلاها را از آنها سرقت می‌کردم.
مدرک تحصیلی‌ات چیست؟
دیپلم هم ندارم اما سادگی برخی زنان و دختران مرا به هدفم می‌رساند.
چگونه دستگیر شدی؟
مالباخته‌هایی که در پارک از آنها سرقت کرده بودم از من شکایت کردند و پلیس هم مرا دستگیر کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم

در لیگ دسته یک رومانی و در دیدار هرماندشتات و پولی یاسی، دروزاه بان به شکل عجیب و نوینی وقت تلف کرد. پولی یاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و همین 3 امتیاز آنها را در لیگ یک زنده نگه داشت. در دقیقه 1+90 دروازه بان پولی یاسی اقدام به تلف کردن وقت کرد و از داور کارت زرد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • آجیل، سپر ایمنی روان در برابر افسردگی
  • جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکورصبور در قهوه‌خانه
  • جزئیات دستگیری متهم پرونده زهره فکور I این مرد در دادگاه به حبس و شلاق محکوم شده بود
  • جزئیات اختصاصی از بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه‌خانه
  • غرب می‌خواهد هویت زنانه را از بین ببرد
  • مصرف روزانه یک مشت آجیل چه فوایدی دارد؟
  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...