Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@04:43:58 GMT

ویالی در یک قدمی خرید سهام یک باشگاه ایتالیایی

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۵۱۸۴۶

ویالی در یک قدمی خرید سهام یک باشگاه ایتالیایی

به گزارش وانانیوز، 

شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد که ماسیمو فررو رئیس باشگاه سامپدوریا وارد فاز نهایی مذاکراتش با یک شرکت سرمایه‌گذاری شده که ریاست این شرکت بر عهده جان‌لوکا ویالی، ستاره سال‌های دور فوتبال ایتالیا است.

طبق گزارش اسکای اسپورت که البته تنها منبع منتشر کننده این خبر نبوده، مذاکرات طرفین آستانه رسیدن به نتیجه نهایی برای فروش تیم آبی‌پوش شهر جنوا در ازای رقمی معادل یکصد میلیون یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود که طرفین ظرف امروز (پنجشنبه) یا فردا بیانیه‌ای مشترک برای تأیید مذاکرات‌شان منتشر کنند. هرچند نهایی شدن انتقال مالکیت این باشگاه تا پیش از پایان بازار تابستانی سری A صورت نخواهد گرفت.

فررو اخیراً اعلام کرد که سامپدوریا فروخته خواهد شد و قیمت آن را هم 100 میلیون یورو گزارش شده است. ویالی با خرید سهام باشگاه سامپدوریا، به رئیس تیمی تبدیل خواهد شد که در دوران بازیگری‌اش (در فاصله سال‌های 1984 تا 92) در آن توپ زد و با آن اسکودتو هم برد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: سامپدوریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند ماه شایعه و گمانه‌زنی درباره جانشین ‏یورگن کلوپ در لیورپول بالاخره به پایان رسید و گزینه‌ای که در ‏روزهای اخیر از او به‌عنوان گزینه اصلی لیورپول یاد می‌شد تایید کرد ‏که به‌زودی سکان هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد. ‏

به گزارش ورزش سه، آرنه اسلوت، سرمربی فعلی فاینورد، تایید کرد که دوست دارد به ‏لیورپول برود و مذاکرات بین او و باشگاه در حال حاضر در جریان ‏است. اسلوت برای اینکه خیال همه را راحت کند گفت اطمینان دارد ‏که سرمربی بعدی لیورپول او خواهد بود.
این مربی هلندی که با شبکه ای‌اس‌پی‌ان گفت‌وگو می‌کرد گفت: "می‌توانم این را بگویم که دو باشگاه در حال مذاکره هستند و من در ‏اتاق انتظارم. ولی برای خودم روشن است که دوست دارم به لیورپول ‏بروم. من حالا منتظر توافق نهایی دو باشگاه هستم ولی اطمینان ‏دارم که کار تمام خواهد شد. در حال حاضر دو باشگاه در حال ‏چانه‌زنی هستند و من به‌عنوان چهره اصلی این ماجرا باید به این ‏احترام بگذارم. در روزهای آینده همه چیز روشن‌تر خواهد شد". ‏

اسلوت که از سال 2021 هدایت فاینورد را بر عهده گرفته با این تیم ‏چند جام قهرمانی به دست آورده است. پیش از این از او به‌عنوان ‏گزینه هدایت لیدز یاد می‌شد ولی در روزهای اخیر نام لیورپول به ‏عنوان خواهان این مربی هلندی مطرح شد. ‏

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899636

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟