Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@03:35:43 GMT

سود خالص دو و نیم برابری تاصیکو در سال گذشته

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۹۷۴۴

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، صبح امروز مجمع سالانه شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین (تاصیکو) با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل شرکت و سهامداران و با حضور نماینده سازمان بورس، تامین اجتماعی در مجموعه تلاش برگزار شد، ضمن آنکه محمدرضا رضوانی‌فرد مدیرعامل شستا نیز در این مجمع حضور داشت.

در ابتدا غلامرضا سلیمانی مدیرعامل تاصیکو گزارش عملکرد شرکت در سال 97 و سه ماهه ابتدایی سال 98 را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی افزود: تاصیکو در سال گذشته سود خالص دو و نیم برابری را به ثبت رسانده و تلاش دارد در سال جاری به این روند ادامه دهد.

وی تصریح کرد: اکنون وضعیت هلدینگ در بهترین صورت قرار دارد و نقدینگی مورد نیاز تامین شده و فعلا نیازی به افزایش سرمایه جهت تامین نقدینگی وجود ندارد. شرکت سرمایه گذاری صدر تامین که در رزوهای پایانی سال 98 به بورس عرضه شد سهام خود را در اردیبهشت ماه در اختیار عموم قرار داد. این مجموعه با 12 شرکت مدیریتی و 13 شرکت غیرمدیریتی به عنوان یکی از هلدینگ‌های اصلی زیرمجموعه شستا فعالیت می‌کند. حوزه فعالیت این هلدینگ صنایع فلزی، غیرفلزی، معدن و کاشی است.

در بخش دوم مجمع، بهرام نامدار، نماینده سازمان حسابرسی به ارائه گزارش بررسی وضعیت مالی تاصیکو پرداخت و اعلام کرد: به جز چند مورد محدود که از هیئت مدیره به آن پاسخ داده وضعیت هلدینگ تاصیکو مطابق استانداردهای حسابداری این سازمان است و از تمامی جوانب شرایط مطلوبی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا هم اکنون جلسات پرسش و پاسخ بین سهامداران و اعضای هیئت مدیره در حال برگزاری است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی سرمایه سرمایه گذاری معدن هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۹۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات