Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، آیت الله "ابوالقاسم وافی" در جمع کارکنان پلیس استان یزد با بیان اینکه عمل صالح و تهذیب نفس انسان را متوجه خدا می کند اظهار داشت: اساس سعادت انسان در انجام عمل صالح است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن کریم در خصوص کمال و سعادت انسان ها گفت: انسان فطرتا کمال را دوست دارد اما گاهی توجهات نفسانی، حجابی را بین انسان و کمال نفسانی ایجاد می کند و مانع رسیدن وی به سعادت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله وافی با بیان اینکه مادیات دنیا هیچکدام باعث عزت و سربلندی انسان ها نمی شود تصریح کرد: اگر انسان در مقابل مشکلات مقاوم باشد و مغلوب دشمن نشود آن وقت به عزت و سربلندی خواهد رسید.

وی در ادامه به تلاش ها و مجاهدت های کارکنان پلیس در برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: برقراری نظم و امنیت مطلوب در سطح جامعه و دغدغه پلیس در حوزه امنیت جای قدردانی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قبل از انقلاب زنان با حجاب با دیدن یک مامور رژیم شاهنشاهی جرات خروج از منزل را نداشتند اما امروز به برکت اسلام و انقلاب، مردم با دیدن پلیس احساس امنیت و آرامش می کنند.

وی با بیان اینکه معرفت به خداوند و تقرب به او به انسان عزت می بخشد افزود: خداوند متعال ، رژیم پهلوی را با آن عظمت و غرور با ذلت و خواری سرنگون و حکومت اسلامی را جایگزین یک نظام زورگو و باطل کرد.

آیت الله وافی ، ضمن اشاره به صفات پلیس در قران کریم خاطرنشان کرد: پلیس برای مردم و دردمندان جامعه همانند قلعه و دژی محکم و استوار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ،تصریح کرد: امیدواریم این امنیت، آرامش و اقتداری که امروز به برکت نیروهای مسلح و به خصوص پلیس در کشور ما ایجاد شده است روز به روز افزایش یابد و برای ملت، نظام و انقلاب باقی بماند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب جامعه زنان قرآن کریم مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۵۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • کاوش‌ در «فلک‌الافلاک»/ سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است